Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Het begin 19 mei 2017 15 km

Om half 5(!) Opgestaan spullen gepakt en 5.30 bracht broer arjoos (nog bedankt) naar het station in Anna paulowna. De trein reis ging gelukkig voorspoedig. Om 10. 30 waren We in Parijs. Nog wel even studeren op de metro maar met veel vragen kwamen we mooi op tijd om Parijs berzy aam toen eenhalf uur in de rij voor kaarten duurde erg lang maar we kregen weL 60+korting. Op weg naar sermicelle en Vandaar uit te voet naar vezelay. We troffen daar al gelijk een heel aardige andere pelgrim die ook naar Vezelay ging. Hij zag op zijn smartphone de route, anderhalf uur lopen en we zouden er zijn. Maar het bleek zo'n goed gezelschap dat we ergens een afslag misten pas drie uur in vezelay kwamen. M intens 6 km omgelopen. En onderweg ook nog regen gehad en prut en plassen dus het was net of We niet weggeweest zijn (zie vorig jaar) . Maar gelukkig vonden we de juiste weg weer en gingen met hem s'avonds te eten in een pub. We Namen afscheid van hem want hij gaat morgen een andere route lopen dan wij. Morgen gaan we beginnen

Bob en Marrianne

Veel succes en plezier! !

José

Succes met de eerste loop dag! Niet van de looproute af gaan, niet over beekjes of hekjes springen en geen dingen doen die ik ook niet doe ;-). Geniet! XX

ij

JE MOEDER BLIJ MET JE BERICHT het is hier mooi weer gr van ons

Cor en wil

Succes verder. We hebben aan jullie gedacht vandaag. Nog maar een week geleden liepen we nog met de hele groep.liefs uit wons.

Ri

Riaenguus

Guus en Ria

Veel plezier en enwees voorzichtig groeten je grote kleine zus