Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 2 20 mei 2017 39 km

Om 8.15 vertrokken uit vezelay maar Wellicht onze laatste ontbijt met vlees voor dagen. Al snel gingen we heuvel op en konden we vezelay achterons zien verdwijnen. Al snel ging de weg een bos in. Het was er erg stil. We zagen ineens een groot rood hert voor ons staan wat zich wel weer snel uit de voeten maakte. Het pad in het bos was slecht. We konden nu wel zien dat we vorig jaar een juiste beslissing hebben genomen Door niet Door te gaan Dat had een drama geworden. Na 10 km. In het bos kwamen we een eerste bankje tegen bij een kerk. We hadden er ruim 2 en een half uur over gedaan wat opzichzelf al duidelijk maakt dat het niet makkelijk was. Ondertussen een Fransman ontmoet die maar Jean pied de port loopt in de Pyryneen. Omdat hij wat langzamer liep dan ons en wij wat langer pauzeerde liep hij de hele dag stukjes met ons mee Onderweg 1 keer gescholen voor een bui. Maar die duurde gelukkig niet lang. We bleken in het zelfde huis te slapen als hij. Onder weg zijn we ook Bob weer tegen gekomen. Hij had een afslag gemist en liep nu toch onze route. We slapen met zijn vieren nu in het huis. Het is even zoeken met de voorzieningen . Morgen een slaapplaats gevonden op 22 km.anders was het ruim 35 km geworden. Dat vonden we voor nu nog even te gek.

Karel en Atie

Heel veel loop plezier en veel succes hoor ik ga jullie weer volgen .Groetjes van ons