Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

21 mei 2017 22 km totaal 61 km

We vertrokken om 8.30 met goed weer. Al snel weer op de route. Mooi landschap maar heuvelachtig en dat zouden we die dag ook merken. Bob en Jean -Luc ( B en J) vertrokken iets later. In Cunzy les Varzy was een brocanterie daar wat gekeken. (Voor een trompetje ). Er liepen ook wat Hollanders rond waar We wat mee spraken. Nadat ik een stuk koude gekookte bloedworst met (veel) mosterd had gegeten zijn we verder gegaan. Het ging verder door de velden in de zon. Verderop haalden we B en J in en samen opgelopen naar Varzy. Daar een lange pauze genomen omdat de route vandaag niet lang was. Het dorpje had een redelijk grote kerk met mooie schilderijen die Door het vochtgehalte van deze oude kerk zo aangetast waren dat het eigenlijk te erg was om naar te kijken. Maar verder Door de velden . Later weer een hoge heuvel maar prachtige vergezichten. En later gelukkig Door een bos. Ongeveer 3 km voor Champlemy, waar wij slapen, afscheid van B en J genomen die ergens anders slapen. Vlak voor Champlemy een grote stier gezien (zie foto) Na enig zoeken onze slaapplaats gevonden. Voor morgen hebben we nog niets gevonden om te slapen wat redelijk bereiklaar is. Alles is vol of niet thuis. Dat wordt nog spannend morgen. Nu eerst eten en slapen.

Voor iedereen die reageert op onze verslagen, we zijn daar heel blij mee maar we kunnen er echter niet op reageren. Weet echter dat wij jullie zeer waarderen.

Cor en wil

We zullen morgen voor jullie duimen. Als jullie dat voor ons doen. Wie weet komen we gauw achter jullie aan.

Gré Okkerse.

Leuk hoor allemaal, geniet ervan. En morgen hopen dat het mee valt.

Adrie en Corina

Erg leuk om "weer mee te reizen" met jullie
Niet erg hoor dat je even niet kan reageren, ook wel leuk hoor
Doei

Cees Dorsman

Hans en Hilda, gaat toch redelijk goed tot nu lijkt me. Een duim en een pluim voor jullie.