Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 7 25 mei 2017 6 km totaal 154 km

Na de fysieke verwoesting van gisteren nu een makkelijke dag. Het is per slot van rekening geen betaalde klus. Om 08.00 uur rustig ontbeten en om 09.00 uur op weg. Eerst nog naar een supermarkt ( wel de rugzakken inleveren ) en daarna op pad al snel de route gevonden. Bij het binnenlopen van Bourges liepen we langs een kleine RK kerk. Voorzichtig naar binnen en op een bankje aan de zijkant gaan zitten. We waren net op tijd om nog ter communie te kunnen gaan. Dus wij bezweet en in onze korte broeken en grove schoenen tussen de overige kerkgangers. Na de kerk kwam en er een dame op ons af die een praatje maakte en ons er op wees dat we precies voor een beeltenis van de heilige Jacobus (foto ) waren gaan zitten. (Toeval bestaat niet?). Op naar de grote kathedraal. Die was echt groot. We zijn er niet lang gebleven want we hadden nog geen slaapplaats. Uiteindelijk te snel beslist en zitten we in een hotel in het centum. Vanmiddag eerst de stad verkend en natuurlijk meer tijd besteed aan de kathedraal. Terug in hotel de bloq bijgewerkt en voor de rest doucement. Het is hier 28 graden. Voor morgen geen slaapplaats. Wordt kijken wat er is als we in Charost zijn.

Wil

Cor moest vreselijk lachen oude zwembroek en vroeg zich af of het de maat eenbeetje was??

jannie

Jullie hebbeb het wel wat te warm.en de blarenzijn die er ook. Zou de reis maar rustig aan doen .loopse.