Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 8 26 mei 2017 26 km totaal 180 km

Het wordt steeds warmer . Je zou bijna naar de regen gaan verlangen. Om 6.15 opgestaan en 7.30 liepen we Bourges uit. Eerst Door de voorsteden ,wat toch altijd een verrassing is van levendigheId. Wat postzegels gekocht en weer verder gegaan. In Chappelle Saint Irsin. Om de tabak troffen we onze vrienden JL en B weer. We weten nog steeds niet of er wel een hotel in Charost is of niet. We hebben nog geen slaapplaats. We zouden in Villeneive beslissen. Het werd al maar warmer. Het landschap is glooiend maar niet veel anders dan We al een paar dagen zien. Frankrijk is echt groot!!!. In villeneuve nog geen slaapplaats dus dan maar zien. Het laatste stuk was killing,wat heet. Jet hotel in Chardst bleek al 3 jaar dicht te zijn. Het pelgrimshuis was vol. JL belde echter maar een burgemeester van een plaatsje 3 km verderop en daar bleek nog plaats te zijn. (Zie foto). Een ruimte voor 6 personenvervoer ons alleen een koelkast gevild met 10 flessen Heineken bier. O ja vandaag nog een spuitbus tegen vlooien etc gekocht. Je weet maar nooit.

Cees Dorsman

Lekker temperatuurtje daar. Is hier af en toe ook warm hoor. Hans alles gaat hier gewoon door, zelfs de orgelcommissie. We blijven jullie volgen.