Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 10 28 mei 2017 22 km totaal 229 km

Het werd weer heet vandaag, 31+ dus om 06.00 op, 6.30 eten en om 07.00 uur naar de bakker. Vandaag zouden we de hele dag met B en JL oplopen. Eerst leek de hitte mee te vallen maar na de eerste stop in ongeveer 9.30 werd het echt heet. Lopen in de hitte kost toch neer van je dan je denkt. Eigenlijk ben je alleen maar bezig om weer zo snel mogelijk in de schaduw te komen. Oog voor de bijzonderheden om ons heen, als die er waren, heb je dan niet meer. Het is eigenlijk alleen maar overleven. Dus het verslag is wat korter dan gewoonlijk. Wel een mpoi veld klaprozen gezien ( zie foto) Om 12.00 ons laten neerploffen op een voormalig militair kamp wat nu opgekocht en bewoond wordt Door allemaal Chinezen. Daarna weer verder. Door een woonwagenkamp met duidelijk waarneembaar zigeuners uit andere streken. In Deol bleven de andere twee slapen waarna wij nog doorliepen Door het snikhete Chateauroux. Gelukkig vonden we snel een hotelletje waar We volledig uitgewoond neerstreken. We hadden nog geen idee wat we morgen zouden gaan doen. Dat lieten we afhangen van de weersverwachting en de slaapplaats. Wel besloten we om morgenochtend het eens kalm aan te doen. Ook een foto om een indruk te geven van het schaduwboekhouding landschap.