Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 11 29 mei 2017 18 km totaal 247 km

Zoals gezegd rustig aan gedaan. Eerst het weerbericht afgewacht wat erg meeviel. 26 graden is bijna noordpool voor ons na de afgelopen dagen. Er werd ook geen regen verwacht. Ook een slaapplaus zoeken in Velles lukte snel dus om 9.30 op pad. Nog even de Notre Dame bezocht van Chateauroux ( zie foto) en verder. De weg gaat Door de voorsteden van Chateauroux. Na een 5 km gaan we het bos in waar We een vrijwel recht pad volgen van ongeveer 6 km lang. Niemand gezien in het bos. Op het eind duiken plotseling de vader en dochter op die wij twee dagen gelde in Neuvy Palloux hebben ontmoet. Uit het bos gekomen leek het wel wat onweerachtig te dreigen. Ook werd het wat drukkender. Daarom naar snel doorgestapt. Met deze temperatuur begint het eindelijk wel aangenamer te worden. Morgen 22 graden wordt gezegd Het zal toch niet? We waren wat vroeg bij de mensen waar We slapen en eten. Het is een ouder echtpaar. De conversatie vanavond zal wel helemaal in het Frans moeten. We zullen zien. Bloq bijgewerkt, slaapplaats morgen geregeld. Ik ga douchen, de kerk in het dorp bezoeken en een biertje kopen. ULTREA.!!!

Lia

Mooie afsluiting van de dag! Wat een avontuur weer????

Cees Dorsman

Zeer zeker weer een knappe prestatie tot nu toe. Jullie moeten wel karakter hebben hoor!
Succes verder.