Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 17 3 juni 2017 22 km totaal 349 km

Al op tijd weer vertrokken . De angst van hitte op de dag zit er nog een beetje in. Om 08.00 uur op weg . Het is nog wat mistig en ik doe ik doe toch maar een trui aan. Het landschap blijft aandoenlijk. Veel weiden afgewisseld met bossages, heuvelachtig en met enige regelmaat een meertje. Er is vrijwel alleen veeteelt in dit gebied. De weg is eigenlijk de gehele dag heuvelopwaarts en heuvel af. Niet al te scherpe klimmetjes maar wel pittig. Het is toch wel weer eens lekker om alleen (=Hilda en ik ) te lopen. We kunnen ons eigen tempo lopen en om 9.30 zitten we na 7 km al aan de koffie. We gaan even later weg en lopen op met een Franse pelgrim die op Reunion woont. Sonja en Yannick kent hij niet. Later lopen we nog een Duitse achterop. De Fransman loopt sneller dan ons en de Duite langzamer dus na enige tijd lopen we weer alleen verder. Het is nog steeds droog en ongeveer 20 graden. We lopen lekker Door en zijn al om 13.30 in Benevent-L'Abbaye waar We slapen in een huis met 11 andere pelgrims. De slaapplaats is pas om 16.00 open dus we lopen wat rond in het plaatsje Het is er erg rustig. Niets is er open. Zo is Dat in Frankrijk.

Wil

Hadden we toch met jullie mee moeten rijden voor de koek en soapy????

Henry en Klara

Hi Hans leuk die verhalen van jullie ,ik blijf jullie volgen (internet)
Groeten aan jullie

Cees Dorsman

Hans en Hilda geweldig allemaal. Er zit een boek in, maar dat moet je schrijven en daar hebben jullie natuurlijk geen tijd voor. Succes verder en we blijven de vorderingen volgen.

je zussie

Erg leuk om te lezen.... misschien leuk als stripboek.... de avonturen van Hans en Hilda ....:-)

Henk Vlaming

Ik zie iedere dag erna uit om het verslag te lezen. Grote bewondering voor jullie beide. Succes met de Pelgrim's route. We volgen op afstand????