Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 20 7 juli 2017 23 km totaal 422 km.

Vandaag eigenlijk een rustige dag. Ik kwam er achter dat de batterij van mijn horloge op was. Ik heb veel mee maar dat niet. Dan maar geen tijd. De heuvels zijn vandaag minder stijl, het land vlakt wat af. Gelukkig ook geen lange trajecten over de GR dus ook dat gaat goed. Wel bij het uitgaan van Noblat een rivier oversteken over een brug uit 13e eeuw Day dan wel. We probeerden ons voor te stellen wat deze brug allemaal heeft gezien. Vlak daarna een drietal gebouwen langs de rivier die ook al zolang zouden kunnen staan ( zie foto) Om 15.00 uur waren we bij de xathedraal van St. Etienne, een mooie kerk. Daarna naar de VVV een slaapplaats te zoeken want die hadden we nog niet. We zitten nu in een hotelletje wat net zo oud is als de brug waar We overheen gingen. Maar alles is schoon en het ligt dicht op de route dus wat wil je nog meer. Er zijn op de volgende trajecten weinig slaapplaatsen en het wordt weer heet. Zaterdag wordt 29 graden verwacht Dus ons traject maar uitgestippeld en de slaaplaatsen voor zover dat gaat gereserveerd. Houdt wel in dat het morgen en vrijdag pittige afstanden worden. We gaan het zien.

Laura

Je kent het afrikaanse geaegde: in het westen hebben jullie een horloge, wij hebben de tijd ? ;)

Leni Jimmink

Jullie verwennen ons wel met mooie verhalen hoor. Kijk er iedere avond naar uit. Wat gaan jullie goed. Had je nou maar zo'n ouderwets opwind horloge. Wandelen kun je dit niet noemen, dit is topsport.

Jan D.

Je moet op het zonnetje kijken niet op je horloge

afra

Wat gaanjullie goede

Wat gaan jullie goed zeg ! Leuke verhalen alle dagen.
hopelijk valt het mee met de verwachtte warmte aankomend weekend.
Groetjes van ons