Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Naar Perigueux

Eigenlijk een wat saaie dag. Om ongeveer 9.45 weggegaan uit Breezand. Weggebracht Door mijn dochters en kleinkinderen. Liz, de oudste huilde hartverscheurend toen wij weggingen. Maar ja ook voor opa en oma is het leven hard. Keurig op tijd kwamen we aan op Bergerac. Aangekomen op het station bleek dat er geen directe verbinding was met Perigueux, inlaat van 45 minuten moeten we ongeveer 2.45 uur reizen. Later kregen we ook nog te maken met vertraging door een staking zodat de reis in totaal drie uur duurde. Gelukkig ging verder alles goed en waren we om 20.45 in het hotel. Eerst de tassen uitgepakt en wat gaan eten en drinken. Morgen vroeg op en op weg. Ik hoop dat mijn teen het houdt.

Ik zag reeds de eerste reacties binnenkomen n.av. Ons eerdere bericht. Evenals eerdere jaren waarderen wij de reacties enorm maar we kunnen ze niet beantwoorden. Evenzogoed iedereen bedankt.

Leni Jimmink

Alle begin is moeilijk, jammer van die vertragingen, succes voor de volgende dagen.

Laura Nagelkerke

Een mooie tocht gewenst!

Cor en WIl

En je teen het gehouden.

Karel en Atie

Een hele goeie tocht en hopelijk gaat alles naar wens veel succes ,ook met je teentje
Groetjes van uit Anna Paulowna