Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2018 dag 1. 23 km. Totaal 23 km.

Om 8.30 vertrokken we uit Perigueux. Het regende al stevig dus de regenpakken aan. Gelijk al een flashback naar twee jaren geleden. Zo erg zou het toch niet worden? Toch met een wat dubbel gevoel van start. Na een kilometer of 3 op de foto gegaan met een ijzeren vriend waar je verder niets meer aan hebt. Na 5 kilometer een kerkje uit 1300 (?) bezocht dat van binnen zo danken was dat het meer op een hellegat leek dan een hemelpoort. De weggetjes bleven sterk stijgen na verloop van tijd overgaan in bospaadjes die sterk bleven stijgen en daalden. De bossen waren laag en dicht begroeide en hadden daardoor een wat naargeestig karakter zekere met dit donkere weer. Een broodje gegeten in een schuurtje waar je nog enigzins droog zat, en een stoel gehaald van een vuilnisbelt voor Hilda. Ja je moet wel eens wat! Weer verder al klimmend, dalend en klauterend. Dit ging zo Door tot ongeveer 7 km voor St. AstIer. Hier volgden we een fietspad langs een riviertje wat veel aangenamer liep, maar de regen werd alleen maar erger. Zeiknat bereikten we St. Astier om ongeveer 16.00 uur. Kleren uithangen, rugzak leegmaken en douchen . Het was geen seizoen meer voor de verwarming vertelde de beheerster. Morgenochtend ontbijt om 6.30.

Je moeder

Test bericht

Engelien

Meteen de hele dag regen en afzien.Het kan dus alleen maar beter worden en dat hoop ik ook voor jullie.