Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2018 dag 3 28 km. Totaal 78 km.

Vanochtend het ontbijt om 8.10. Ja je lees het goed. We wilden wat eerder gewild, maar het ontbijt was om 8.10. Niet eerder maar ook niet later. We hadden alles al ingepakt dus aan het eten Het stelde niet veel voor maar voor € 6 mag je ook niet veel verwachten. Na het ontbijt de straat op, tenminste dat wilden we. Het was inmiddels gaan regenen en volgens de mensen in de bar zou het blijven re geen .Dus het regenpak maar weer aan. Het zou die dag niet meer uitgaan. Na enige tijd liepen we Giljan achterop, de Fransman die we al eerder hadden gezien. Hij spreekt een aardig mondje Engels dus dat gaat wel. Onderweg opeens een hertje op het pad wat nieteens wegrende. Na verloop van tijd liep een Nederlander ons achterop. Het was Andre uit Amersfoort hij was al een tijdje onderweg en draait zijn hand niet om voor 50 km op een dag! De rest van de dag zouden we met elkaar lopen. De route was vandaag wel wat glooiend maar niet van die felle klimmetjes en daarbij ook nog op redelijk verharde wegen op een klim omhoog over een paadje wat net de nacht ervoor Door wilde zwijnen was omgewoeld na en nu bedekt was met een laag prut. Verder nauwelijks Door bebouwing en vooral Door bosrijke gebieden. Op het laatst van de dag veranderen het landschap in die zin dat er steeds meer wijngaarden waren. Wij slapen nu in een gite bedoeld voor 8 personen op een zaal, we zijn met elkaar vanavond en omdat we op een wijnchateua slapen hebben we ook een fles wijn bij het eten gekregen. Dat wordt dus smullen. Dat was het weer voor vandaag. Morgen willen we het rustig aandoen maar we moeten nog wel wat regelen. We zullen zien!!!

Lia Z

Hans en Hilda ik hoop van harte dat jullie de regen snel achter je laat want in de regen wandelen is echt niet leuk. We wensen jullie heel veel succes. Ik zal een beetje zon jullie kant op sturen. Groeten Kees en Lia

Jannie.

Het is geweldig met het doorzettings vermogen . Morgen rustig aan vanwege de wijnzeker

Karel en Atie

Wat een rot weer hadden jullie nu maar hopen dat het wat beter word loopt wel lekkerder met een beetje droog weer heel veel succes verder
Groetjes van ons

Afra

Hopelijk droog nu daar, zo vervelend in de regen lopen! Dus laat nu de zon maar komen,???.
Groetjes !

Mijnie

We volgen jullie weer,hoor!goeie reis!!