Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 7 26 km Totaal 170 km

Gisterenavond eend gegeten. Was zowat net zo lekker als kip. Slecht geslapen. We waren allebei om drie uur wakker . Het was echt aardedonker. Er kon ook geen klein lichtje aan. Niet leuk! Omdat we geen ontbijt kregen stonden we om acht uur bij de bakker voor een broodje en koffie wat we op straat opaten. We gingen weer opweg en gelijk was het al sterk dalen. Al snel kwamen we langs een polombier welke gebruik wordt voor de jacht op de duiven. Het was vanochtend gijk al warm en dat zou de rest van de dag zo blijven. De route tot Bazas was net een golfplaat, en wij liepen vandaag van de ene naar de andere golf. In Brouqueyran een filmpje gemaakt van de omgeving, waarna we af daalden naar een meertje. Op de weg omhoog kwamen we opeens grijze koeien tegen. Ik heb die nog niet eerder gezien. Ik heb er een foto van genomen. In Bazas de kathedraal bekeken en aan de achtergeblevenen in Nederland gedacht. Na Bazas ging de route over een oude spoorbaan. Dat loopt wel makkelijk maar het is wel saai. Behalve toen we werden aangevallen door een luid balkende naar ons toerennende ezel. Gelukkig stond hij achter een draad. Bij de bibliotheek in Berbos-Beaulac werden we opgehaald Door onze gastvrouw. We slapen vanavond in een huis bij een riviertje midden in het bos. Morgen een rustige dag naar Captieux. We gaan het weer zien.

marco

lief dat jullie aan ons dachten. wij denken ook aan jullie.
veel plezier en hoop dat het weer goed blijft.