Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2018 dag 11 23 km Totaal 253 km

Gisterenavond zouden we gaan eten op het terras bij de woning. We zaten net toen het zachtjes begon te regenen. Na 5 minuten grote regendruppels en zelfs hagel, grote klappen en flitsen. Dus naar binnen. Daar wel weer schandalig lekker gegeten. Al met al lagen we om 9.45 te slapen. In een ruk door tot 6.45. Ontbijt gehad voor de eerste keer met een gebakken ei. Dat was wel een belevenis. Om 8.45 op de weg. Wel wat fris maar het oogde goed. Eerst Door de bossen en langs allerlei huisjes al dan niet in aanbouw en al snel Bougue gepasseerd. Vlak daarna weer op onze bekende spoorweg die nu echter geasfalteerd was. Al snel bereikten we de voorsteden van Mont de Marsan. Hier liepen we zowat 4 km door voor we in het centrum aankwamen. Daar wat gedronken en wat gegeten. Later wat bekeken. Het was inmiddels wel aardig warm geworden. Maar ja dat is het lot van de Pelgrim. Vanuit Mont de Marsan eerst een stuk langs een snelweg gelopen en in een supermarkt een pakje zalm gekocht. In de schaduw met wat water kan dat heel lekker zijn. Wij liepen nog een pelgrim achterop, een oude dame met spierproblemen in haar kuit, die bleef in Mont-Marsan slapen en ging daar op zoek naar een dokter. Na verloop van tijd kwamen we in Benquet aan. Eerst maar een ijsje gekocht. Net als we binnen staan begint het te regenen, dus pakken aan en verder. Het ging gelukkig al snel minder regenen maar de boel was wel nat. Uiterst vriendelijk ontvangen. Inmiddels weer eend gegeten. Morgen weer verder. We gaan het zien!

Wil

Wij zijninmiddels weer thuis. Goede reis verder. En gefeliciteerd met jullie jarige schoondochter

Riet Breur

Sorry,daar wil ik mee beginnen !Ik heb vandaag pas alle verhalen,foto's en video's bekeken.
Maar wat heb ik weer genoten van de reis verslagen, en belevenissen die jullie iedere dag weer mogen beleven.De ene dag afzien,wat weer betreft,en de andere dag weer leuke ontmoetingen met fijne mensen.Op de verdere reis wens ik jullie Gods zegen en goede gezondheid toe.Geniet van alles !!!
Hartelijke groet,Riet.