Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2019 bijna weg

Ja beste mensen, het is bijna weer zover. Na de afgelopen weken alweer heel wat kilometers getraind te hebben zijn vandaag alle spullen verzameld en hebben we de rugzakken ingepakt. De lijsten weer nagelopen zodat we niets vergeten zijn. De SPANNING Neemt Toe. Waren we er maar dan konden we gaan. Maar morgen eerst Og afscheid nemen van een ieder. Ook dat hoort erbij. Ik weet nog steeds niet zeker welke schoenen ik zal aandoen, maar dat beslis ik morgen wel.

Iedereen nu alvast bedankt voor de goede wensen . Wij hopen jullie natuuijk niet teleur te stellen. Maandag om 09.00 vliegen we naar Bilbao en dan met de bus naar San Sebastian. Maandagavond hoop ik het eerste verslagje te verzenden. We gaan het weer zien!!

O ja, als jullie deze bloq aan anderen willen doorgeven hebben wij daar (natuurlijk ) geen bezwaar tegen.

Reacties

Reacties

Laura Nagelkerke

Vaya con dios. Ben weer benieuwd naar jullie ervaringen!

Gré Okkerse.

Spannend weer hoor.
Veel plezier.

Leni Jimmink

We gaan jullie weer volgen. Goede reis en heel veel wandelplezier

Bob en Marrianne

Heel veel succes en plezier.

Lub en Gerda

Heel veel wandelplezier!

Cees Dorsman

Succes en we gaan jullie weer volgen.

Peter en Hannie.

Succes maar weer, groetjes.

Betty en Jan

Succes met jullie laatste traject naar Santiago. Zo te zien nemen jullie de caminio del norte? Moet erg mooi zijn. Wij vertrekken a.s vrijdag met de auto naar Bilbao. Wie weet treffen we elkaar in noord Spanje.

tineke

Hans en Hilda heel veel succes en veel wandel plezier. groeten Tineke

Vera de Waard

Veel succes. Ik ga jullie belevenissen volgens.

Henriëtte

Succes en geniet ervan!!!
Goeie reis!

Mijnie

lieve Hans en Hilda ,goede moed gewenst en jullie zullen weer onvergetelijke ervaringen opdoen. goede reis.

Désirée Kok

Ik zag Hans laatst al een keer voorbij lopen met bepakking hier op de Meerweg, dus toen dacht ik al: die gaan binnenkort weer verder met de tocht.......
Heel veel succes. Ik ben benieuwd wat jullie dit keer allemaal mee maken. Ik vind het leuk om jullie dagelijks te volgen.

Jannie

Zo ik heb jullie ,wel zo makkelijk. Het is best wel zwaar wat jullie af leggen. Heb je wel de goede schoenen hans..mag af en toe Hilda vervangen,al is het maar om de telefoon op te nemen..kijk weer uit naar het volgende verslag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!