Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2019 dag 1 6 mei 0 km. Totaal 0 km.

Alweer een jaar gelden dat we liepen Voelt toch wat spannend aan als om 5.00 uur de wekker gaat. Martin was mooi op tijd en om 7.15 op Schiphol. Vliegtuig op tijd. Met schitterend weer op Bilbao geland. We waren mooi op tijd, dus om 11.45 zaten we in de bus naar San Sebastiaan. We hadden eigenlijk tickets voor een bus later maar dat maalt niet in Spanje.

Vanuit het vliegtuig schrokken we wat van de ruigheid van de bergen om de stad en dat bleek op de grond niet veel anders. Dat beloofd nog wat. Het is hier wel erg groen en dat is een mooi gezicht. De bus bracht ons in een goed uur op de plaats van bestemming. Even lopen naar het hotel en we waren er alweer. Op de kamer eerst de rugzakken ingepakt volgens caminonormen en toen de stad doorgedwaald. Ook hier was het weer prachtig. Al de eerste pelgrims zien binnen lopen. Zijn nu weer in het hotel. Vanavond nog wat eten en morgen op naar Zaurautz. We gaan het zien.

Cees

Positief allemaal.

Lia Hoep

Een goed begin is het halve werk? heel veel wandelplezier, ik blijf jullie volgen!

Jolanda Schoonhoven

Een goede tocht met bijzondere indrukken toegewenst !!

Vera de Waard

Ziet er erg goed uit. Ik hoop dat jullie het mooie weer vasthouden.

Wil

Succes. Cor zit al in zarautz?? hij reist weer mee dus.
Fijne avond ?