Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2019 Dag 3 8mei 25km. Totaal 48 km.

Om 8.15 na prima ontbijt op weg. Onmiddellijk een lange steile klim. Later bleek dat we de (vlakke) kustweg hadden kunnen volgen dan hadden we niet hoeven klimmen en dalen en was ongeveer 2 km. korter. Na een half uur plotseling heftige windvlagen en we wisten het al, dat wordt regen. En dat gebeurde ook. Al snel kwam het mwt bakken uit de lucht. De regenpakken aan en verder maar weer maar Getaria. De hele dag heuvel op en heuvel af. Soms op asfaltweggetjes maar vaak op rotsachtige (bos)paden. Het regenen tot ongeveer 1 uur. Daarna een waterig zonnetje. Hoogste punt vandaag was Itziar op 270 mtr. De bovenbenen voel dan wel stram aan vooral als je van ongeveer 0 afkom. Wel vaak enorme vergezichten die dan wel weer veel goedmaken. Het boetedoening gevoel stal vandaag wel een aanalyse keren de kop op en naar verluid wordt het morgen nog erger! In Deba een pension gevonden (laatste kamer!) Gaan eerst de boel drogen en kijken of we wat kunnen drinken. Dat lukte prima. Jet hele dorp was weer op de plaats te vinden. Kinderen aan het spelen, pa en moe aan de wijn of boe Het is weer feest zo lijkt het en het is pas woensdag! Zo dat was het voor vandaag. We gaan het weer zien. O ja, voor ik het vergeet, we vinden het heel leuk als iemand reageert op de bloq, maar helaas is het niet mogelijk iedereen persoonlijk te beantwoorden. Laat dat je echter niet weerhouden!

cock

Ik geniet elkekeer van jullie wandelverhalen heel veel wandelplezier gr.diny en cock

Paul en Marja

Wij vinden het geweldig om jullie reis zo mee te mogen maken.
Petje af!

riet breur

Weer erg leuk om jullie te volgen,en dat het goed gaat!Hopelijk gaat het weer niet slechter worden,het is toch allemaal mooier met de zon erbij .Veel wandelplezier nog.

Wil

Mooie temperatuur om te lopen. Hou dat mAar zo.
? en maar goed dat je Ajax niet helemaal afgekeken hebt??