Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2019 Dag 5 11 mei 22 km. Totaal 121 km.

Zoals gewoonlijk om 8.15 weg. Eerst Door Gernika en dan de bergen in. Deze dag was verder tot 13.30 niet leuk. Alleen maar omhoog/omlaag over bis paden die stei, rotsachtig, nat en pruttige waren. Vanafoor 8.30 tot ongeveer 13.30 alleen maar ploeteren. Eerst in Larrabetzu konden we iets krijgen en even zitten. Ook een trouwerij van nabij meegemaakt. Het is wel opmerkelijk hoe snel je weer herstelt als je weer evw m rust neemt. Verder ging het over een trottoir langs de weg. Of het nu daardoor komt, of Day het weer opklaarde, of de weg redelijk vlak en begaanbaar was, we waren redelijk fit toen we bij ons verblijf een manege, aankwamen. Boeltje opgeruimd etc. Op tijd naar de taberna wat op zaterdagmiddag is er voor iedereen feest in Spanje. Vanaf 6 uur met KLAUS en WALTER im c een tentje geheten en gedronken. Daarom dit bericht wat laat. Mogen naar Bilbao, maar eerst nog een felle klim van 385 meter en dan verder. We gaan het zien.

Henriëtte

Lekker bezig!
Zet m op !

Betty

Hoi Hans en Hilda. Goede reis vandaag naar Bilbao. Ook wij zijn onderweg daarnaar toe. Met iets mee pk 's. De auto. Misschien ontmoeten we elkaar. Mijn 0611196949.

Vera de waard

Whow. Goed gedaan hoor. Aan de conditie ligt het dus niet. Knap hoor. Zet m op. Bilbao is mooie stad

Atie en Karel

Dat was dus een zware dag hopen maar dat er daar niet te veel van zullen komen sterkte voor de komende klim

Je moeder

Hallo hoe gaat het.? Ik lees natuurlijk wel alle berichten. Hier is alles goed .Nu is Marco bij ons Zit soms ben de atlas op schoot gr van ons

Lia

Leuk om te lezen hoor, gister wel een biertje genomen bij het eten zeker?