Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 1

Wat een dag. Rustig opgestaan en 9.15 richting kerk gelopen. Al snel kwamen de eerste gasten binnen waaronder een groot aantal die We niet verwacht hadden. Tijdens de kerkdienst goed geluisterd naar de dominee. Het moment van de zegen probeer je je goed voor te stellen wat er bedoeld wordt. Dat komt wel binnen. Afscheid nemen gebeurd allerhartelijkst maar gaat toch gepaard met emotie. Om half twaalf vertrokken en worden We uitgeleide gedaan Door een tiental mensen waarvan het merendeel ons vergezeld tot aan oudesluis. Daarna verder. In her kapelletje aan de keins waar op dat moment zich toch een 7 mensen bevonden even opgestoken . Toen bij adrie en corinne in Schagen een bakkie gehaald. Verder doorvalkoog stroef aar Tuitjehorn om half zes aangekomen. Jannie stond ons al op te wachten. Toch maar besloten de 2 kilometer naar enigenburg niet te lopen omdat ik een blaar had. Allerhartelijkst o tangen op de B&B aan de kerkweg. Eerst uitpakken en dan wat eten. Morgen naar Egmond of zo

je moeder

je verslag gelezen Eveneens kusje er op dat.Helpt

Daniëlle

Trots!
Veel succes weer vandaag en ik hoop dat je/jullie geen last krijgt van de blaar. X

fam. van Lierop

De kop is er af!! Succes vandaag en groetjes.

Huib en Mijnie

Lieve Hans en Hilda. We konden niet op je start aanwezig zijn i.v.m.verjaardag zwager.Veel geluktoegewenst. Loop de blaren niet stuk ,want dan hou je er aldoor last van.groetjes.

Karel en Atie

Heel veel succes
We blijven jullie volgen groetjes van ons Karel en Atie

Lia Hoep

Hoi Hans en Hilda,
jammer dat dag één al met een blaar begon. Heel veel wandelplezier en wij blijven jullie volgen!

Cwdenengelsen@gmail.com

We hopen jullie nog tegen te komen volgende week. Dus doorlopen hoor xxxx