Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2021 dag 13 4 sept. 22km. Totaal 282 km.

Gisterenavond de vesper bezocht in het klooster. Altijd bijzonder. De monniken in witte pijen, het gezang en de devote ingetogen sfeer. Rita, de Duitse vrouw was ook meegegaan en we besloten om samen te gaan eten. Zij vertelde dat in de heuvels bij de rotsen wolven voorkomen. Wij hebben ze niet gezien! Vanochtend mooi weer! Buiten Sobredo omgekeken naar het dal. Dan zie je boven nevels de torens van de kloosterkerk uitsteken. Wel mooi. Na ongeveer 2 uur lopen haalden we Rita in die ons beloofd had de koffie in Boimorto te betalen omdat we daar uit elkaar gaan. Wij lopen een andere route waarmee we de Camino Frances eerst 5 kilometer voor Santiago treffen. Alhoewel we al 15 kilometer gelopen hadden voelden we ons allebei nog prima. Na twee weken lopen stelt het lichaam zich daar kennelijk op in. De weg is zeer verlaten. Soms een huisje. ZEER landelijk. Bij jet hotel aangekomen bleken dat onze kleren, die per post kwamen om Hilda haar knie wat te sparen, niet waren gebracht! Alles stond nog in Sobredo! Net toen de bestelde taxi voorstond in Sobredo kwam de post aanrijden. Inmiddels alles ontvangen. Dus eind goed al goed! Tot morgen!

Jannie

Komen jullie morgen.isschien glijk met de wieler ronde binnen

leni Jimmink

Jullie hebben de hele route op karakter gelopen, het laatste stuk lopen jullie ook op veertjes.
Fantastisch, geniet ervan en voor morgen mooi wandelweer.

Sonja

Nog een klein stukje naar Santiago. Mooie stad waar je lekker kunt eten. Ik vind heel leuk om jullie te volgen net alsof ik er zelf weer ben. Groet

Wil

Succes morgen.
In gedachten zijn we morgen ook in Santiago.

Karel en Atie

Dat hebben jullie maar mooi gedaan Wij hebben genoten van jullie verhalen .
Geniet van de aankomst in Santiago

Riet Breur

Respect hoor!!
Wat fijn dat alles zo voorspoedig is mogen verlopen,dat het laatste stukje ook zo mag gaan.
Ik heb echt weer genoten van alle mooie verhalen,en de beelden.
Ik wens jullie een hele goede intocht in Santiago.
Geniet ervan!!
Hartelijke groet,en tot ziens.

Cees en Annie

Weer prachtig allemaal jongelui. Nog even door zetten, maar dat gaat jullie lukken.

Laura

Behouden aankomst! En daarna weer veilig thuis. Met een koffer vol verhalen en ervaringen.