Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2021 dag 14 5 sept. 23 km. Totaal 305 km.

Vandaag laatste volledige traject. Jet zou vandaag maar 30 graden gaan, dus optijd in de benen. Al snel van het asfalt af in de bossen in. Er zijn hier veel (aangeplante) eucalyptusbomen die worden afgewisseld met dennen en berken. Op een niet al te stijl pad liepen we ontspannen verder. Het vliegveld van Santiago was soms al hoorbaar. Na een dorpje hoorden we in de verte wat luidsprekers. Later konden qe jet beter koren en hwt was een kerkdienst in de op lucht. Qe konden helaas niet waar het was en zoeken hadden we geen zin in. Na ongeveer 10 km bereikten qe de hoofdweg met veel autoverkeer. Wij liepen eerst in de schaduw op vals plat en later naar de overkant in de zon. Dat was wel even zweten. Qe wilden tot Santiso lopen maar dat bleek toch te ver van Santiago te zijn dan we dachten. Dus nog 5 km doorgelopen. Morgen dus nog 11 km. Misschien zijn qe nog op tijd voor de mis doe om 12.00 begint. Op zich is dat wel haalbaar maar je moet je eerst inschrijven etc. Mochten qe jet redden dan gaan we dinsdag! Tot morgen.

Wilma

Op naar het grote zwaaiende wierookvat, dat heeft mijn vader ook gezien. Zo jammer dat jullie dit niet meer met hem kunnen delen. Steken jullie een kaarsje voor hem op. Liefs van mij.

Wil

Op naar morgen ???