Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

2021 dag 15 6 sept. 11 km. Totaal 316 km.

Vandaag de grote (laatste) dag! Op tijd kwam de taxi en bracht ons maar Lavacolla, waar we gisteren gestopt waren. Al vanaf de start een grote groep lopers die van de Camino Frances afkwamen. Toch wel blij dat we dat massale gedoe op "onze" Camino del Norte stukken minder hebben gehad. Toch eerst nog een paar felle klimmetjes en na ongeveer 1 1/2 uur konden we de torens van de kathedraal zien. De historische stad ineen poort door met een doedelzakspeler en ineens staan we op het grote plein maar dat stond nog half vol met tribunes vanwege de Vualta. Dat was wel jammer. Even wat qeggeikt en naar de rij voor de mis. Uiteindelijk zowat een uur gewacht om te merken dat er geen plaats meer was. Dat was jammer. S middags onze compostella gehaald en de kathedraal bekeken. Kaarsjes gebrand wie we dat gedurende de weg beloofd hadden en natuurlijk voor iedereen die ons na is en is geweest. We werden er stil van!

AFSLUITING

We hebben besloten om niet naar Finisterre te lopen. Het is HEEL mooi geweest. We gaan er met de bus heen. Dat houdt ook in dat deze bloq hier eindigt. Wellicht nog een foto maar geen dagelijks verslag meer. Bij deze willen we iedereen hartelijk bedanken voor alle tekenen van belangstelling. Het was voor ons altijd een genoegen om 's avonds alle berichtjes te lezen. Dank daarvoor en het gaat u allen goed. BUEN CAMINO!

Marianne

Wat goed dat jullie je wandeltocht nu toch hebben kunnen uitlopen. Wat een prestatie. Heel veel respect. Goede reis straks weer naar huis. Tot vrijdag.

leni Jimmink

Finito, wat een mooi verslag iedere keer weer.
We gaan jullie verhalen en foto's missen.
Een fantastisch happy end en een zeer grote bewondering voor jullie enthousiasme om dit met velen te delen.
Geniet nog een paar dagen en weer een goede thuisreis, groetjes.

Bor

Respect voor jullie twee! Goed gedaan!

Enno Bijlstra

Volbracht !

Bob en Marrianne

Super gedaan, alle 2
We hebben jullie verhalen met veel plezier en ook bewondering gelezen.

Peter en Hannie.

Toppie, geniet er nog even van.

Gré Okkerse.

Knap gedaan! Nog even lekker genieten daar.

Sonja

Gefeliciteerd

Jolanda Schoonhoven

En oeps, dan is het 'opeens' over. Het ritme om jullie dagelijks in de mailbox te krijgen. Dank voor het 'meereizen'.

Peter Steur

Dank voor jullie mooie reisverslag. Fijn dat jullie dit hebben kunnen doen. Buen Camino.

Afra

Respect voor wat jullie hebben gedaan! Het was mooi om alle dagen t verslag te lezen.
Nu nog een paar dagen nagenieten en tot gauw.

Adrie en Corina

Gefeliciteerd. We hebben weer genoten van de verhalen, filmpjes en foto's.
Geniet nog even van het mooie weer en de rest van jullie reis.
Knap gedaan hoor.

Tim

Whou! Super knap toppers!? Op naar de volgende uitdaging ?

Karel en Atie

Wat een prestatie geniet nog even en dan op de thuis reis Veilige Vlucht
We hebben genoten van jullie verhalen
Groetjes Karel en Atie

Lia H

Geweldig dat jullie dit voltooid hebben! Chapeau! Fijne thuisreis

Sonja

Fantastische ervaring om nooit te vergeten. Geniet nog even en een goede terugreis naar NL!

familie Dijkstra

Proficiat. Geweldige prestatie van jullie. Het wierookvat door de kerk zien zwaaien in de Kathedraal?.
Veel plezier naar de kust. |Gelukkig is het weer nu hier ook prima.
Groeten en tot zien Pieter en Beppie

Henriette

Top gedaan hoor!.

Tot gauw!

Cees en Annie

Respect lui.

Sija Tielens

Mooie reis gemaakt. knap hoor!

Riet Breur

Van harte met de behaalde reis!
Weer hele mooie herinneringen om te koesteren.
Ik ga morgen met mijn zussen de 7 heuvelen route fietsen,leuk maar niet zo inspannend als jullie prestatie.
Tot ziens.

Arie

Gefeliciteerd, Hilda! Héél knap gedaan. Ik had het nog geen uur uitgehouden met die trompettist. ?

Lub en Gerda

Topprestatie!