Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 3 35 km totaal 85

Om. 6.15 opgestaan. Om 7.00 uur (!!) Kerkdienst van de broeders bijgewoond. Vervolgens om 8.45 eenvoudig ontbijt in stilte (!) Genuttigd. Om 9.00 uur op pad. Slecht weer. Regenpak aan. We hebben besloten om de route niet te volgen en rechtstreeks naar Haarlem te gaan (27 km volgens de borden. Richting BAKKUM. DAARNA Heemskerk etc. Naar Velsen. Daar met de pont over naar driehuis. Even opsteken daar. Nog 9 km naar Haarlem . Dat is te doen dachten We. Komen We bij bordje Haarlem nul moeten We nog 8 km naar de BAVOKERK. Dat was even balen. Toch flink doorgestapt. Uiteindelijk om 5.15 bij de BAVOKERK echter geen stempel! Uiteindelijk naar slaapplaats gelopen (weer 2 km. ) waar Martin vervangende zooltjes bracht om te kijken of ik daarmee de blaar de baas kan. We slapen bij een nogal exotische maar hartelijke en gastvrije dame. We kwamen erachter in het restaurant dat wij, hilda en ik, elkaar dit jaar al 50 jaar kennen. Vandaag helaas geen foto's

Karel en Atie

Dat was even goed balen, dat het tegen viel en dat rot weer maar vandaag schijnt de zon weer dus zet hem op he groeten van ons

Cees

Hans en Hilda, mooi verhaal. Kan verder alleen maar meevallen lijkt me. Vandaag goed wandel weer toch.

Moe, Nel en Leen

Blaren is balen, je had waarschijnlijk Jezus Nikes aan moeten trekken. Veel plezier en succes.

Erik

Ik zou als ik jullie was niet omlopen om die Nederlandse stempels te bemachtigen. Je hebt na verloop van de tocht meerdere credencials vol met stempels, en alleen de laatste 100 kilometer naar Santiago tellen mee voor de Compostella (oorkonde). Succes met jullie tocht, buen camino!

Wilma Dwarswaard

Hans en Hilda te laat gehoord dat jullie al aan de pelgrimstocht zijn begonnen. Had ik jullie even kunnen begroeten. Stempel in Haarlem haal je toch niet bij de BAVO maar bij het Sint Jacobs godshuis bij het Rossestockhuyssiehuis. Wij hebben hier om de hoek gewoond.
Groetjes van je nichtje.