Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 4 17mei 20 km totaal 105 km.

Vanochtend opgestaan na een weldadige nachtrust. De vorige dag eist toch zijn tol want het lichaam protesteert . Maar om 9.00 op pad eerst proberen een stempel te halen. Dat ging niet want daar moet je een afspraak maken. Dat werd hem dus niet. Toen maar verder gegaan. Bij het huis van het genootschap twee pelgrims die op de fiets gingen uitgezwaaid. Het was geweldig weer om te lopen. De pijpen konden wel van de broek. Door het natuurpark Spaarnwoude gelopen. In Haarlemmerliede kwamen we een kerkje tegen waar ze net het u zij de glorie zongen . Dat doe je niet aan het eind van de dienst dus even gewacht en toen naar binnen gegaan voor een stempel. Dat ging prima want er was een oud pelgrim die ons rondleidde en ons gelijk een bakkie koffie aanbood. Daarna weer verder . Doorgelopen naar halfweg en daarna Door een groot natuurgebied richting Amsterdam. In slotermeer waren We het allebei spettert. Het eerste beste hotel opgezocht (golden tulip) gevraagd of ze ook kamers hadden voor pelgrimstarief en ja hoor een kamer op de 6de verdieping voor €69. Dus We nemen het er nu even van de voetjes rusten lekker uit. Morgen wordt er slecht weer verwacht . Dus We zien het wel weer.

henriette

Wat gaat het goed! Prachtig om te lezen wat jullie nu al hebben mee gemaakt. Ga zo door ... de paden op..de lanen in..! Xxx

arjen

geweldig zo als het gaat, toch? leuke mensen ontmoeten.
heel veel succes en neem het ervan als het kan.

Karel en Atie

Geweldig zo als het gaat succes voor morgen hoop voor jullie dat het weer mee zal vallen