Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 5 18 mei 25 km totaal 130

Vanochtend 6.30 opgestaan na een nachtrust in 1 ruk door. Van het ontbijt genoten en 8.30 op weg van sloterdijk naar hartje Amsterdam . Eerst nog Door een tweetal parken en dan sta je ineens midden in de Jordaan. Richting amstel Door de wallen . Er waren al een paar meiden aan het werk op maandagochtend! Bij de Jacobsstraat met beeld. Langs de mozes en aarronkerk. In een tent aan de amstel een bakkie gedronken waar ook henk tatoo schoemacher ook zat en ons vroeg wat wij aan het doen waren. Geen kapsones bij hem. Verder doorgelopen. Prachtige route langs de amstel met kasten van huizen. Oud en nieuw. Door het etrekkende weer geen foto's gemaakt We hielden het niet meer droog. Om ongeveer 3.15 in Abcoude aangekomen en eerst maar een pannekoek met koffie opgehaald. Wel bezoek gebracht aan huisartsenpost voor de blaar maar volgens de arts werd het al iets beter. Dus doorgaan maar. Morgen een route langs de vecht met zo mogelijk nog grotere huizen dan aan de amstel volgens onze gastheer van vanavond. We zullen het zien.

Ria en Guus

Na regen komt altijd zonneschijn . Een blaar tatoeëren is ook niet fijn .hopelijk kom je toch snel van je blaar af!

Leny Slootweg-Walraven

Mooi om jullie reisverhalen te volgen. Ik wens jullie heel veel succes, en mooie ontmoetingen. Boven alles Gods zegen.

cees

Ziet er goed uit. Nu die blaar nog even.

Karel en Atie

Goed bericht dat de blaar minder word en zo te lezen zien jullie mooie dingen succes verder en geniet lekker

riet breur

Wat fijn dat alles zo voorspoedig mag verlopen,tot nu toe!Ik lees de verhalen iedere dag,leuk om zo op de hoogte te blijven.Veel succes met alle kilometers die nog gaan komen.

Moeder hil

Mooie verslagen gelezen. Alle goeds gewenst. Liefs