Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 6 19 mei 22 km totaal 152 km

Vertrokken uit Abcoude met redelijk weer. De rest van de dag hebben We alles gehad wat er was. Regen, harde wind, onweer, zo'n vanalles. Regenpak aan en regenpak uit. Wel een mooie route ook met alles erin. Eerst langs een gemaakt riviertje, toen langs het Amsterdam rijnkanaal en later langs de vecht. Geweldige oude en nieuwe glorie gezien wat een weelde. Onderweg werden We langs de vecht aangesproken Door en dame die i het bestuur van het jacobsgenootschap had gezeten en ons vroeg of We al een slaapplaats hadden. We hadden er net een geregeld dus dat hoefde niet meer. Toch wel bijzonder wat een schelp op je rugzak al niet kan doen. Plaatsen als baambrugge Loenen en Maarssen waar We nu slapen blijken allemaal veel meer historie te hebben dan gedacht. We slapen nu in een b&b samen met de moeder van Thomas, de naamgever van de thomashuizen. Een heel interessante vrouw met een heel bijzonder verhaal. Hat is inmiddels al veel later dan We wilden. O ja, trijntje heeft het niet gehaald! Lekker belangrijk!

jannie

Zo maak je echt van alles mee,en lopen maar gestadig door.knap.

afra de bruin

leuk om alle dagen jullie verhalen te lezen.
voorlopig geen regen meer volgens piet paulusma, maar die heeft het vaak fout!!
nee hoor, de kuiten kunnen vanaf nu bijbruinen.
veel loopplezier samen. !!

Karel en Atie

Zo horen jullie nog eens wat
Wat bijzonder dat jullie die mensen ontmoeten
Geniet van het landschap zo te horen is het heel mooi waar jullie gelopen hebben
succes hoor Wij doen het niet na

|Engelien

Jullie hebben geen goed weer,maar hier hagelde het gisteren.Het kan dus alleen maar beter worden.Ik heb ook bij Abcoude gefietst langs de Gein.Mooi! Ik had er nog nooit van gehoord.Jullie gaan dus goed. Jammer van de blaar. Zo zie je maar weer,vrouwen zijn toch sterker!

John

Hans en Hilda,
Ik moet nog een dagje (15 km) naar Finisterre en dan zit het er voor mij op. Ik wens jullie een prachtige tocht, en geniet van alles wat je meemaakt. Voor je het weet sta je aan de oceaan.
Groetjes john