Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 7 20 mei 25 km totaal 177 km.

Vandaag hadden we een rust (ige) dag gepland. Dat liep echter anders. We zitten nu in odijk na "gewoon" 25 km. We vertrokken mooi op tijd uit Maarssen. Al snel weer langs de vecht en zo zoetjesaan Utrecht binnen. De vecht loopt tot diep in Utrecht. In Utrecht liepen We net aan de verkeerde kant want op de woonboten op de overzijde was veel erotisch bedrijvigheid. De jacobikerk in Utrecht leek op slot evenals het kantoor van het genootschap van st. Jacob dus geen stempels vandaag. We hebben nog wat Door Utrecht gezworven maar al snel de route opgepakt. O.a. langs het jacobshuis gelopen waar al in 1400 pelgrims onderdak werden gegeven. De route ging verder langs de kromme rijn. Wel mooi maar op een gegeven moment heb je het water wel gezien. Onderweg een koppie soep gehaald waar een hele boot met bejaarden een bakkie deed. Maar hoe oud ze waren, wel allemaal tegelijk weer aan boord willen met al die stokken en rollators gaat dat echter niet zo snel dus stonden ze minstens een kwartier in de rij voor ze aan boord konden. Moraal?????????????????. We wilden vandaag in Bunnik slapen maar daar zat alles vol. Alleen het postiljon hotel niet maar dat was onze eer te na. Nu zoals gezegd een adres in odijk. Was wel nog even 4 km verder. Met mijn blaar gaat het goed in de zin dat hij er nog steeds zit maar elke keer nadat We even gestopt zijn voel ik hem na 5 minuten niet meer. Dus gewoon niet meer stoppen zou je zeggen. Morgen een korte wandeling naar Wijk bij duurstede is het plan. Maar je weet het nooit!

Karel en Atie

heel veel succes morgen en fijn dat het met je blaar al wat beter word Jullie moeten de groeten van Piet en Alie hebben ze vinden het super wat jullie doen

cees

Zo te lezen gaat het jullie prima af. Zijn toch mooie verhaaltjes en foto's.