Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 8 21 mei 17 km 194 km.

Een mooie dag gehad. Goed weer. Hele dag in korte broek gelopen. Grotendeels langs de kromme rijn. De route volgde het kromme rijn pad. Dat is een wat verlaten pad. Veel mensen zijn We vandaag niet tegengekomen. Wel waren er Door veranderingen in de paden veel afwijkingen dus dat betekende veel vragen aan honden uitlaten waar We heen moesten. Vaak dwars Door het boerenland waar bleek dat ook hier het duurzaam ondernemen zijn intrede heeft gedaan. Ook langs veel boomgaarden gelopen. De bloei was jammer genoeg net over. Na stops in Cothen en Wijk bij duurstede, met veel historische zijn We net in Rijswijk, ja dit klopt, beland waar We bij mensen slapen op de prinses margrietsluizen. Vanavond net hun e-bike geleend en bij het potje waar We eerder overgezet zijn een halve kip gehaald.Daar was ik na een week We aan toe. Morgen via Geldermalsen naar Waardenburg of Zaltbommel. We zien het Wel .

Leny Slootweg

Het was vandaag inderdaad mooi weer. Zo worden jullie nog bruin! Het loopt veel beter met mooi weer, en dan hoef je niet regenpak aan en uit.Ik wens jullie morgen weer veel succes en zonder blaren.

moeeders

Liev

cees

Mooie foto en mooi wandel weer. Het kippetje heb je natuurlijk dik verdiend. Succes morgen.

Karel en Atie

Jullie hebben het lekker getroffen met dit weer loopt natuurlijk veel mooier .De berichten zijn ook goed de komende dagen dus heel veel succes en geniet er van

Peter en Hannie

Jullie gaan goed, we volgen je, gr

huib en Mijnie

Dat is het belangrijkste veel zien ,andere mensen ontmoeten en genieten.!!succes verder!

Ria en Joop

Hej Wallerweggers,
Je schreef, dat er vaak veranderingen in de wandelpaden zijn. Dat was onze reden om de fietsroute te nemen. Maar de wandelroute zal zeker mooier zijn. Wij zitten nog met ons hoofd in Spanje. Zoveel beleefd. En nu afkicken. Geniet van alles : er is zoveel moois te zien. En alles wat je nodig hebt , op je rug, geen tv, geen krant en de wereld is van jullie. Buen camino.