Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 9 22 mei 2015 25 km. 219 km.

Half negen liepen we op de weg. Gelijk het Amsterdam rijnkanaal over en de betuwe in. Onderweg werd het al snel boomgaard na boomgaard. Vlak voor Buren zei hilda dat zij dacht dat hier het marechaussee museum stond waar jack vlaming voorzitter van was. Lopen we nog 500meter, staan We er voor!! Gevraagd naar jack maar die was net vrij. Dat was jammer. Kom je daarvoor helemaal uit breezand gelopen. Na buren liepen We Geldermalsen binnen. Eerst maar een bakkie gehaald. Bleek de kerk ook nog open. De man wilde echter net sluiten. Wel gaf hij ons de belofte dat hij de stempel die hij niet bij zich had zou opsturen. Onderweg naar Zaltbommel aangesproken Door een dame op de fiets die ook naar Santiago wilde lopen. Aardige tante! Nooit geweten dat een brug over de Waal zo lang kon zijn. Vanacht Zaltbommel. Morgen Den Bosch of verder. We zien het wel weer. Iedereen bedankt kt voor de lieve en leuke berichtjes.

jullie moeder en vader

Wij zijn ook veel keren over de brug gereden en dan zie een toren van een kasteel of zo groeten van ons

henriette

Wat leuk om zo met jillie mee te Reizen! ...zet m op en ga zo door! Kussies van ons

jannie

wat goed dat jullie elke keer weer zo'n stuk lopen.Tim is hier nu bezig met zijn harde werker .grappig om hem bezig te zien.

José

Trots op jullie????

Karel en Atie

Wat gaat het goed he zet hem op en succes groetjes

Nel en Leen

Wij zijn dit weekend in den bosch. Voor een bakje koffie 0637469831

Ria en joop Stevens.

Hej Wandelaars
Mooi om jeluis verslagen te lezen. Komt bij ons weer een heleboel boven van ons begin in 2006. Het gevoel ,de ervaringen , allemaal herkenbaar,
Wij zijn net terug uit Burgos en hebben er 550 km op zitten. Volgend jaar de rest naar Santiago of nog door naar Fisterra. We hebben het zwaar gehad vanwege extreme hitte gedurende meerdere weken. Ook zijn we 6b jaar ouder dan in 2009 dus we moesten er aan trekken. Maar de klus is geklaard en hebben er voor volgend jaar weer zin in. Maar dan eerst even lekker bijpraten bij jullie of hier. Geniet van alles , want er valt veel te genieten. En , blaren horen er soms bij, en net wat je schreef, na 5 minuten voel je ze niet meer. Buen camino.

Tante hen

Groeten van mij het aller beste en sterkte daag

Marry dorrestijn

zet hem op groetjes

Marry dorrestijn

Veel succes met dit weer.