Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 10 23 mei 27 km totaal 246 km.

Begonnen vanuit het mooie Zaltbommel Gisteravond nog even op een terrasje gezeten. In Brabant is dat toch altijd net iets anders dan in n.holland. het weer was bewolkt maar de temperatuur was est wel prettig om in te lopen .in bruchem de route even kwijtgeraakt maar gelukkig ook weer snel gevonden. De eerste stop hadden we op een groot bloemensnijbedrijf. Ik had daar wel even in de kassen willen kijken maar dat hebben We maar niet gedaan. Wel kasten van huizen hier bij die bloemenboeren. In Hedel begon het te regenen dus toch maar de kap over de rugzak en de regenjas aan. Over de maas en daar was al een bord 's-Hertogenbosch. Dat was even te vroeg gejuicht want net als in Haarlem duurde het nog minstens 6 km.voor We in het centrum waren. Eerst een stempel gehaald in de st.jankerk waar We werden aangesproken Door een oud pelgrim. Een kaarsje gebrand voor onze dierbaren en een behouden thuiskomst. Op het plein was een jazzband aan het spelen dus ik had graag NOg even gebleven maar We hadden al afgesproken voor de nacht in Zuid vught. Dus in bene maar weer. Het bleek toch Og een 8 km naar ons adres in Vugt om 17.30 kwamen we daar aan. Morgen naar spoordonk denken we.

Reacties

Reacties

Leni Jimmink

Door Ron op de hoogte gebracht over jullie reis. Ik heb geen geduld om een boek te lezen, maar deze verslagen heb ik in een ruk gelezen. Heel veel mooi wandelweer , mooie impressies en ik blijf jullie volgen

cees

Jullie dagelijkse rondjes zijn toch mooier dan die van mij langs molenvart, kanaal, grasweg, middenweg. Geniet er van.

Jack

Hoi Hilda en Hans, net voor het eerst naar jullie blogspot gekeken. Jammer dat we elkaar in Buren niet hebben getroffen. Heel veel sterkte en succes toegewenst. Groeten mede namens Virginia. Jack

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!