Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 11 24 mei 20 km totaal 266 km

Vandaag met prachtig weer om 8.45 vertrokken. Onze gastvrouw had zelfs een eitje gebakken. Dus dat was prima. La snel weer de route opgepakt. Vandaag kregen we het fenomeen zandpad in vele soorten en smaken voorgeschoteld. Al snel na Esch doken we een rul snel zandpad in wat een kilometer of 5 zou duren. Wel hele mooie afwisselende natuur wat je toch steeds meer doet beseffen dat als je Nederland echt wilt beleven je dit lopend moet doen. Leen en nel vlaming hingen om half elf aandelen telefoon waar We liepen. Uiteindelijk hebben We elkaar getroffen ergens in de bossen van het kampina natuurgebied. Was heel leuk elkaar hier te treffen maar kostte ons wel 2 km extra. Maar ja voor je familie..... je weet het wel. Nog bedankt voor de koffie leen en nel! Daarna echt de bossen in Tot spoordonk nauwelijks een bankje oid. Over een zandpad wat wel eensdrassig zou kunnen zijn volgens de omschrijving. Het was complete survival. Nog net geen duikbril odig gehad om Door de vennen die midden in het pad lagen te omzeilen. Uiteindelijk geen natte voeten gehaald. Uiteindelijk via een pad langs de rivier de beerze, was een zeer ongelijk keihard zand, lees kleipad, spoordonk ingelopen. Na een bakkie koste het ons anderhalf uur om met de bus in Eindhoven te raken. Daar waren cor en wil even later ook gearriveerd. Gezellig met elkaar wat gegeten en gedronken. Dus bijna 300 km van huis in de ochtend en de avond gezellig met familie om tafel. Wat er al iet gebeurd als je op reis bent! Morgen een vrije dag. Gaan we Eindhoven verkennen!

Guus Ria

Hoi luitjes ,wat een ondernemende dag gister ,veel plezier vandaag en geniet ervan.

jannie

Wat weer een dag ,hoe gaat het met de handen ,blijft het bloed nog goed stromen.

Karel en Atie

Dat was een zware dag gisteren maar jullie redden het wel
Vandaag lekker genieten van je vrije dag en morgen weer fris beginnen succes hoor en hopen op mooi weer loopt toch iets lekkerder denkt

riet breur

hopelijk hebben jullie van je vrije dag genoten,vooral mooi weer,en niet zo koud als in de polder!Wat hebben jullie toch al veel moois gezien,dat doe je inderdaad als je loopt.met de auto raas je overal snel voorbij...Nog vele gezegende en gezonde kilometers toegewenst.Hartelijke groet.

lieve kinderen

JUllie mail gelezen ik heb nog mooiTe Met het verzenden Hier is alles goed nu is karin er met alle maal nu zal ik het nog eens proberen groeten van ons

Nel en Leen

Hilda en Hans, ik heb een reactie van Deanne, ze schrijft dat ze zelf ook graag de tocht zou willen lopen en heeft veel respect voor jullie. Ze wenst jullie een fijne reis.

Veel plezier van ons.

Jan Bouwers

Heel veel succes op deze prachtige tocht.

Bep en Piet Dijkstra

Jammer dat we elkaar niet tegen kwamen van wege het Jazz weekend in Den Bosch het was er ontzettend gezellig .Hilda en Hans veel strekte en geniet van de prachtige omgevinging verder gaat hier goed Groetjes en veel strekte buren Dijkstra .