Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 17 30 mei 17 km totaal 378 km

Vandaag op tijd vertrokken. Voordeel van een hut is wel dat je je eigen tempo kunt bepalen. Het ontbijt is wat basaal. Koffie, droog brood, en blokjes kaas. Daarna op weg wel wat bewolking maar geen regen. Eerst langs gebaand paden maar al snel kwamen de heuvels in zicht. Vreselijk mooi. Na enige tijd Scherpenheuvel een heel bekend bedevaartoord. Was net een begravenis in de kerk gaande. Wel rustig rond de gekeken en toen op weg naar diest waar We weer een trekkershut hebben. We kwamen daar vroeg aan. Dus een rustige dag vandaag. De stad wat verkend. De komende dagen worden wel een stuk lastiger. Niet veel slaapplaatsen en langere routes. Morgen bv 29 km. Maar het weer verbeterd. We hebben vanmiddag al wat eten voor morgenochtend ingekocht dus moeten We een beter ontbijt hebben dan vandaag.

Cor en wil

Jullie beleven heel wat zo.
Veel succes verder. ????

Tante Hennie, Nel en Leen

Vandaag gaan jullie over de 400 km heen. We vinden het een hele prestatie. Veel succes verder en geniet ervan. Groeten van ons.

riet breur

Wat een prestatie hebben jullie al geleverd!.Hoop dat het weer beter is dan wat het tot nu toe is geweest.De zomer komt er aan toch???Heel veel sterkte toegewenst voor de komende kilometers.Ga met God,en Hij zal met jullie zijn.Het lied dat wij voor jullie hebben gezongen als bemoediging.Hartelijke groet.