Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 19 1 juni 26 km totaal 435 km

De dag begon begon goed goede temperatuur. Goed ontbijt bij gastvrouw linda. De route was de hele dag wat heuvelachtig. Maar wel mooi. Ik bedacht mij onderweg dat we alleen nog geen enkel andere pelgrim hadden gezien. Wellicht komt dat nog. Er was tussen en op de heuvels veel akkerbouw. Aardappelen, bieten, graan etc. Hele grote stukken maar ook postzegels. Vandaag is er ook bedacht dat we weer een paar wegen met kasseien moesten lopen. Maar nu ook heuvelopwaarts en af! Tijdens de hele route maar 1 kroeg gezien waar ze om elf uur al stevig zaten te pilsen. Ook vandaag de taalgrens gepasseerd. Dus ik heb mijn beste Frans van stal gehaald, maar die heeft af en toe nog wel een steentje in zijn hoef. Inmiddels heerlijk gegeten op slaapadres. De gastheer blijk kok geweest te zijn en dat is te merken. Dit was het voor nu. Allemaal tot ziens maar weer.

Reacties

Reacties

Peter en Hannie

Goed bezig, groetjes.

cees

Een keer goed eten is nooit weg. Denk om de kilo's.
Frans is en blijft lastig, fijn dat jij hier ook je best voor moet doen. Succes em goed weer gewenst.

Sonja

Vertaal appje op je tel. installeren

Karel en Atie

Heel veel succes en geniet van de omgeving

Ria en Joop Stevens

Hej Wallerweggers,
Mooi om jullies wandelavonturen te lezen. Er komt dan bij ons weer veel boven. Jullie genieten lees ik er uit. Ondanks heuvels, regen wind modderpaden enz. het blijft een mooi avontuur. Als jullie thuiskomen zitten wij al weer in Zweden. Zo gauw we thuis zijn komen we even buurten. Zelf heb ik thuisgekomen uit Burgos nog aardig last gehad van mijn benen, maar vdat hoor je nog wel. Houd moed en geniet van elke stap naar verder. Ria en Joop

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!