Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 20 2 juni 19 km 454 km

Vandaag op tijd vertrokken uit Pietrain. Eerst nog 4 km naar Jodoigne en toen de route gevolgd. Bij carrefour enige inkopen gedaan en toen vertrokken. De route van vandaag loopt over een oud spoorwegtracee, dat betekend dat er niet veel hoeft te worden geklommen het op het beton en het asfalt lekker loopt maar dat je ook vaak tussen de bomen loopt wat dan weer saai is. (John kreuk riep dat ook al) in eghezee eerst gezocht naar een slapplaats in de buurt maar dat werd hem niet. Dus toen maar naar Namen en de slapplaats in wepion een dag verschoven. Anders zou het een dag van 43 km worden en dat was wel wat te dapper. Dus morgen om 8.00 uur terug met de bus naar eghezee en dan weer te voet naar Namen en Door naar wepion. Voor een ieder die gisteren zocht naar foto's en ze biet kon vinden dat klopt ik heb een filmpje gemaakt maar krijg dat niet op de bloq. We verheugen ons elke keer weer op de re actief van jullie op de bloq. Ook verbazen we ons over het aantal malen dat de bloq bekeken wordt. Dat loopt wel op tot 225 keer per dag. Allemaal hartelijk bedankt daarvoor!

dirk en leni jimmink

Leuk om de route ook op de kaart te volgen. Jullie gaan als een speer. Gezellig onderweg de Franse taal ophalen en
na een goede nacht, weer gezond op pad. De hartelijke groeten

Cees

Jongelui jullie gaan geweldig. Prachtig om het te volgen. Hans groeten van de collega kerkrentmeesters. We volgen jullie nu allemaal.

Karel en Atie

Hans en Hilda het gaat hartstikke goed zoals we het kunnen bekijken en een prachtige foto met dat tunnel uitzicht Nog heel veel succes Groetjes van ons

Cor en wil

We volgen jullie. En jelui gaat idd als een speer!!
Succes verder en tot gauw.