Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 213 juni 24 km totaal 478 km

Vandaag vroeg uit bed en om 8.00 in de bus naar eghezee. Om 8.30 liepen we alweer op de oude spoorlijn. Het landschap werd wel wat lieflijker dan gisteren. Het weer was ook goed dus wij liepen al snel verder. Wel was er geen koffie te begaan maar dan smaakt water des te beter. Al met al waren We al vroeg in Namen. Zodat we daar in alle rust de stad konden verkennen. Er is een route in de stad uitgezet langs de aandachtspunten van st.jacob door die met koperen schelpen in het wegdek te markeren. In Namen werden we weer aangesproken door een oud pelgrim die ons wat wegwijs maakte in de stad. Eerst een stempel gehaald voor ons paspoort. Pelgrims die nu aan het lopen waren hebben We nog steeds niet gezien. Aan het begin van de middag verder langs de maas gaan lopen. Dat is best indrukwekkend de grote rotsen aan weerszijden van het water en wij daartussenin. Na enige tijd bleken we in het grootste produktiegebied van aardbeien in België te lopen. Alweer een oud pelgrim die ons de weg wees naar ons slaapadres. Een kasteelhoeve uit 1650. Redelijk oud maar goed onderhouden maar beheerd Door een ouder echtpaar. Het venijn zat hem vandaag in de staart want we zitten "maar" 2 km van de route maar de weg had wel bijna over de gehele lengte een stijgingspercentage van 8 tot 14%. Maar de plaats is goed. Morgen naar dinant en verder!

Joke

Op naar de 500 km. Dat gaat morgen wel lukken denk.
Een hele prestatie hoor.
Veel succes maar weer en de groeten.

Karel en Atie

Weer een heel mooi verslag
Wat zullen jullie veel moois zien en dan die schelp op de weg mooi hoor nog heel veel loopplezier al zal het af en toe best zwaar zijn
Groetjes en succes

jannie

en dan ook nog steeds op een andere plek slapen ,neem aan dat je geen regen op je dak hoor.daar kan je niet tegen als ik me goed herrinner.

afra

500 kilometer zowat!!!
een vreselijk lang stuk zo lopend.
jullie schoenzolen zijn wel versleten denk ik.
tot gauw en welterusten voor zometeen

Guus Ria

500 kilometer knap hoor ,zo te horen zijn jullie het nog niet zat geniet ervan .groetjes van ons .

cees

Hans en Hilda, het is steeds maar weer een pracht om het te lezen en te zien.
Saai lijkt me het landschap niet echt. Ik hoop dat het geen 29 of 30 graden wordt zoals hier verwacht.
Groet