Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 22 4 juni 30 km totaal 508 km.

Wat een dag was dit weer. Vanmorgen met prachtig weer vertrokken. Eerst de weg die we gisteren moesten beklimmen nu naar beneden. Dat ging een stuk eenvoudiger. Wepion waren We gisteren al vrijwel helemaal gepasseerd. Dus al snel andere plaatsjes. Ze hadden allen een ding gemeen, alles was gesloten of opgeheven. Zo kon het dat wij pas om 1 uur iets konden drinken en eten bij een supermarkt. Voor mij was dat een kippenpootje die ze daar warm hadden liggen. Die opgegeten in een bushokje want er waren geen bankjes. Daarna naar de abdij van leffe. Bier brouwen deden ze allang niet meer en de rest weet ik niet want pelgrim of niet alleen op zaterdag of zondag bezoek. Een stempel kon dan net nog wel van een mevrouw. Het weer was intussen zeer warm geworden dus dat beloofde nog wat. Wij verder langs de maas maar nu aan de andere kant. We wilden naar een slaapplaats in Anseremme maar de slaapplaats lag veel zuidelijker dan We dachten. Voordat we er waren moesten we een 2 km over een bospad op 1 meter van de maas. Dus niet uitglijden! Bij een rots waar een aantal klimmers aanhingen nog maar de weg gevraagd niemand kende de naam maar zij wezen allemaal naar een rotspad wat omhoog leidde. Uiteindelijk die keuze gemaakt en omhoog gegaan. Het was meer bergbeklimmen dan lopen. De 250 meter omhoog kosten ons 20 minuten. Wel een beloning daarna. We waren aangekomen waar We wilden. Eerst een aantal koude biertjes op en later gegeten. Het bleek dat het ontbijt pas om 8.30 is. Dat is ons te laat. Dus in verband met het hete weer vroeg weg zonder ontbijt en maar kijken wat er gebeurt.

evert hanneke

geweldig Hans en Hilda dit doen wij jullie niet na
hou julie taai groetjes

Ria

Je had wel geluk met je kippepootje Hans en hopen dat jullie morgen gauw jullie ontbijtje krijgen

jannie

wat weer een dag ,en ook weer al die kl meters,hoe houden jullie het vol!!!

José

Toppers! Gewoon de 500km aangetikt! Trots op jullie! Hopelijk valt de warmte mee en gaat het lopen goed! Rustig aan en voorzichtig he ;) X

Moeder

Gaat het lopen nog steeds goed wij lezen verslag en zijn super l trots op Julie kusjes van ons

Karel en Atie

We zijn trots op jullie wat een prestatie de berg beklimmen en zoveel km , knap hoor en succes verder met veilige loop km

Bor en Har

Goed bezig Kanjers! En wat een mooi reisverslag. Succes verder!