Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 23 5 juni 17 km totaal 525 km.

Vroeg op. We wilden meters maken voor de hitte begon. Dus om 7.30 op de weg. We dachten snel de route weer op te kunnen pakken. Maar we liepen een pad af dat alleen maar van de maas weg liep en iet er naar toe. Dan maar terug. Gelukkig wist iemand de weg. Het was een makkelijk pad zij hij. Maar ja dat was een bergbeklimmer dus we hadden het kunnen weten. Eerst ging het wel maar later werd het enorm stijl. Zo mogelijk nog erg er dan gisteren. Gevolg was dat we niet eerder dan 9 uur aan de maas kwamen. Gelukkig liepen we eerst nog een stuk Door het bos. Dat ging wel tot we de maas over staken en in de volle zon kwamen te lopen. Gelukkig liepen we tegenwind dat gaf nog enige verkoeling. Allengs werd het echter zo heet vooral toen we givet binnenkwamen en hilda bijna vlak ging van de hitte (33 graden) dat we besloten hier een kamer te zoeken. Dat lukte gelukkig snel dus om 3.30 in de kamer . De rest van de middag givet verkend. Weer zo'n stadje waarvan je niets verwacht maar toch een historie verbergt. S'avonds begon de lucht al snel te betrekken en koelde het al af.

riet breur

wat een prestatie hebben jullie al geleverd zeg!!vandaag heb ik met de PCOB de Rabo-fietsdag volbracht..40 km.Niet tevergelijken met al jullie kilometers.Ik hoop dat jullie nog erg kunnen genieten van alles wat je ziet en mee maakt.Gezegende dagen toegewenst. Hartelijke groet.

Karel en Atie

Wat zal dat zwaar geweest zijn voor Hilda zijn we niet gewend die hitte alhoewel het bij ons gisteren ook tegen de 30 gr was heel erg warm met een flinke onweersbui erna
Maar jullie gaan gestaag door.
Je hoort een paar dagen niets van ons want we zijn er niet en zo dra we weer thuis zijn ga ik jullie weer volgen Succes en de groetjes van ons

Karel en Atie

Hoor net van Jannie dat het morgen jullie laatste dag is dan lekker uitrusten Fijne thuiskomst hoor