Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 24 6 juni 27 km totaal 552 km.

Om 8.00 op de weg en een broodje in een supermarkt gekocht en gegaan. Al snel langs de autoweg gelopen om het pad met lang en nat gras te vermijden. De aanwijzingen in het boekje en langs de route zijn minimaal en ja hoor op enig ogenblik een afslag gemist. Gelukkig hadden we het redelijk snel Door dus dat kostte niet veel kilometers. Wel een mooi beeld gezien. Zie de foto's. Verder naar hierges. Het was inderdaad een heel mooi stadje. Vervolgens een enorme lange klim van wel een uur waarna we beloond werden met een prachtig uitzicht. In mazen hebben We de weg uitgelegd aan een paar Nederlanders die een bivakppaats zochten waar wij toevallig langs waren gelopen. Hoe raar kan het gaan. Op de weg naar hierges kwamen we een groep jagers tegen die ons bier en vlees aanboden, helaas was dat nog even te vroeg maar het varken aan het spit zie je niet vaak. Zie de foto. Eindelijk kwamen we twee mede pelgrims tegen uit Duitsland. Zij hadden in de abdij van leffe geslapen maar volgden een soort verzorgde reis met vaste slaapplaatsen. Wel even leuk ervaringen gedeeld. Dus verder naar Olly in België Morgen de laatste etappe naar rocroi.

kees en lia

Hilda en Hans, een schat aan ervaringen rijker en succes morgen voor de laatste etappe. Vond het leuk om jullie "op de voet" te volgen.

Cor en wil

Jullie maken wat mee zo onderweg. Maar top wat jullie al gelopen hebben. Liefs Cor en wil. P.s. Jullie zijn toch wel weer eens aan een rustdag toe denk ik?????

Cees

Het zijn toch pittige dagen hans en hilda. Alle lof hiervoor. Nog even doorzetten en ik wens jullie goed en niet te warm weer.

rene en monique

Knap van jullie, een hele ervaring! Vrijdagavond ook foto's gekeken bij buurtjes Stevens die t ook hebben gelopen. Stijle paden gezien..dus petje af!!