Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 25 7 juni 28 km. totaal 580 km.

Na het ontbijt in het toch wel wat bijzondere hotel, alles was dicht behalve voor pelgrims, vertrokken we met uitstekend weer voor onze laatste trip naar rocroi. We hadden besloten de ravel te volgen, wat het fietspad inhoud en niet de route. Uiteindelijk maakte dat niet veel in lengte maar het liep wel wat makkelijker. Na Olly werd dat echter anders. Eerst waren de paden wel wat begaanbaar maar dat werd later een stuk beroerder. Paden met omgevallen bomen , modderpoelen etc. waren schering en inslag. Dat was best nog even heftig. Ook de aanduidingen in het bos waren niet altijd even duidelijk. Gelukkig kwamen we zonder kleerscheuren uit het bos en werd de route meer landelijk. Het viel op dat er in deze omgeving veel visvijvers zijn. Eindelijk kwamen we de voorsteden van rocroi binnen . Dat viel tegen in de zin dat je een meer levendige stad had verwacht maar er was eigenlijk helemaal niets aan. De kerk was dicht, wat een teleurstelling was, maar gelukkig konden we een stempel halen bij de vvv. En las but not least werden we verwelkomd Door afra en Gérard die ons beloofd hadden weer op te halen als we naar huis wilden.

Onze reis voor dit moment zit erop. We gaan zien of, en zo ja, hoe we verder gaan. Dat laten we u bijtijds weten. Voor nu iedereen die ons op welke wijze danook heeft gesteund hartelijk bedankt. Helaas konden we voor u ieder geen kaarsje branden in de kerk in rocroi omdat deze dicht was maar onze gedachten zijn bij u allen. Zover bedankt en tot weerziens. Hans en Hilda Elling.

Sonja

Frankrijk here we come! Dat wordt het begin van een vervolg op deze reis. Knap gedaan hoor en nu weer genieten van je eigen bed!

Linda Leijen

Wat super goed gedaan! Leuk om jullie alle weken te hebben kunnen volgen!

Paul en Marja

Wat een knappe prestatie!
Met plezier jullie reisverhalen gelezen.

Jolanda Schoonhoven

'Meegewandeld' via reisverslag. Dank en voor straks: Welkom Thuis!

Cor en wil

Welkom thuis straks. Geweldige prestatie.

Dirk en Leni

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie reisverslagen.
Een top prestatie en welkom terug in Breezand

Marianne

Lieve Hans en Hilda,
Het was erg leuk om jullie te kunnen volgen op deze manier Elke ochtend was er weer een verslagje van jullie reis. Knap hoor dat jullie dit hebben gedaan. Zie jullie gauw weer.
Lieve groetjes, Marianne.

Cees

hans en hilda, wij hebben gisteren in duitsland ook even de kasseien bewandeld. Echter na 200 meter toch maar het pad er naast genomen. Alle lof jongelui. Zien julli weer in de polder.

huib en mijnie

we lezen steeds het reisverhaal van Hans, maar Hilda jij bent ook een kanjer ,hoor.! Samen heb je veel steun aan elkaar het lijkt mij anders niet te doen. welkom Thuis!

Nel en Leen

Jullie mogen trots zijn op deze prestatie. Met plezier hebben we jullie verhalen gelezen. Welkom thuis.

Gré Okkerse.

Wat een prestatie, wij hebben de fietsvariant maar ik weet niet of we hem ooit zullen doen.
Nu weer lekker in je eigen bed en we komen elkaar wel weer tegen.

afra

heel leuk om jullie op te halen in rocroi zondag.
gezellig napraten, en maandag na het ontbijt op weg naar huis.
zal weer vreemd zijn in jullie eigen bedje!!
en liz zal blij zijn,, opa en oma niet meer jopen!! zo melde ze dat,, leuk hoor

Karel en Atie

Wat hebben jullie een prestatie geleverd heel knap en nu weer lekker naar huis en zien we jullie wel weer

riet breur

Wat fijn dat jullie weer in gezondheid in de Polder zijn aan gekomen.Hopelijk terug kijkend op een geweldige ervaring,die heel veel mensen niet na kunnen doen.Ik hoop dat er een leuk verslag mag komen in de kerk,met uitleg etc..voor al die mensen die geen computer hebben.Tot ziens.

Adrie en Corina

Petje af hoor, goed gedaan.

joop en ria stevens

Hej Pelerins,
Feli en volgend jaar weer..... Wij denken van wel. Eenmaal besmet met het camino virus en je raakt het niet meer kwijt. Toch misschien de fietsroute volgend jaar? We horen het wel. Eerst maar eens bijpraten. Wij komen denk ge tweede week van Juli weer terug uit Zweden. Hebben net Jan en Wilma v d Hoek uitgezwaaid, die een dag of 4 hier zijn geweest. Gr en tot dan.

Cock en Diny

we hebben erg genoten van jullie reisverslag. in gedachten lopen we met jullie mee.wat jullie besluiten het maakt niet uit je hebt wel wat ervaring opgedaan. we horen van jullie.