Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

dag 26 14 mei 2016 21 km totaal 21 km

Vanochtend na een heerlijk ontbijt en uitgezwaaid Door Bob en Marjan om 9.15 vertrokken uit Rocroi. Het was best koud en de weervoorspellingen waren wat dreigend. Ik had er voor gekozen twee laagste sokken aan te trekken en was est wel benieuwd hoe dat ging. Eerst ging het Og redelijk vlak maar al snel kwamen de eerste heuvels in zicht. Deze waren est wel stijl maar de weg was goed begaanbaar dat scheelde. Na een twee uur gelopen te hebben Door een prachtig landschap hadden we wel trek in een bakje koffie. Maar er was niets inde dorpjes waar We doorheen kwamen. Ineens gaat de telefoon en was zwager Cor en Wil eraan. Zij waren in de buurt en konden wel koffie regelen. Ondertussen waren win in ? Echelle gekomen waar een gefotifiseerde kerk stond. Ik heb eenfoto gemaakt. Dat was nog in een tijd dat hun best moesten doen om de gooien buiten de kerk moesten houden denk ik. Dat is nu wel anders. Al snel vond Cor ons en hebben We een bakje koffie in de camper gedronken. Na een uurtje zijn we weer verder gegaan over een padangst een spoorlijn. We zijn nu in onze b&b in een dorpje waar nu ook niets is. Al met al iel deze dag niet tegen. Morgen 25 km naar Wasig y. We gaan het zien. Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties.

Cees d.

Hans en hilda, goeie reis. Start ziet er goed uit. Hier 12 graden.

afra

bob en marrian nu hier aan n bakkie. ze hebben je korte broek en shirt afgeleverd en als je mazzel hebt nemen we die over 4 weken mee als we jullie op komen halen!!!groetjes en de eerste dag zit erop. tijd vooreen biertje hilda!!!!

Cor

Succes verder. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen l gr. Wil en corhttps://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=997924683590084&id=205813569467870