Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 27 14 mei 2016 25 km totaal 46 km

Vanochtend 8.30 liepen we op de weg. Het eerste deel begon al gelijk met een forse klim. Gelukkig wel op een verharde weg en leidde ons Door hoofdzakelijk veegebieden met uiteenlopende soorten vee. Na een uur kwamen we bij een boerderij in de middel of nowhere ruzie met de buren is hier onbestaanbaar. Daarna ging het het bos in en werd het al snel modderig en glibberig. Klei aan de schoenen kleren overal. Wel hele mooie vergezichten. Op enig ogenblik moesten we over een pad van nauwelijks een meter breed en aan weerskanten een meter prikkeldraad. Dat was niet fijn. Wel lekker weer om te lopen de gehele dag bleef dat zo. Onderweg nu wel gelegenheden voor een bakje koffie maar wel spaarzaam. Jet viel me wel op dat de boeren hun mest uit de stallen zo in de wei opslaan iets wat wij niet kennen. Allengs werd het pad wel ruiger. Hilda viel een keer maar gelukkig alleen een klein sneetje in haar hoofd

We slapen vanavond bij Jos en zijn vrouw die ons heeft gehaald uit Wasigny. We blijven hier twee nachten

We hebben een eigen huisje en een open haard maar geen sanitair maar prachtig

Vandaag een dag zonder regenaar ook nog geen mede pelgrims

. Iedereen het beste

Henriette

Hilda....!!... Dit jaar was toch de planning....geen valparijen!???... even twee dagen rustig aan! Groetjes!