Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 30 mei 2016 17 km totaal 118 km

Vandaag ging alles wat in een lager tempo want we hadden een kleine etappe. Na wat post etc gingen om 10.45 op weg uit Reims. Al snel langs een kanaal en verder Door het land. De akkers waren niet zo uitgestrekt als gisteren want we gingen nu door wijngaarden waar de druiven voor de champagne worden geteeld. Na ongeveer 10 km moesten we eën enorme klim maken in het bos. Het bleef maar doorgaan en de bewijzering was ook maar gering. Toevallig kwamen we een wandelaar tegen die ons bevestigde dat we op de goede weg waren. Daarna ging het geleidelijk naar beneden. Om 15.30 kwamen we op het station aan van Les Haies. Hier wilden we de trein nemen naar Epernay waar We slapen. De trein zou volgens de borden gaan om 16.05 dus dat kwam mooi uit. Al wat er kwam geen trein. Gebeld met een praatpaal. Bleek dat er een staking was en de volgende trein pas om 19.00 uur ging. Dat was ons te lang dus maar een taxi gebeld . Die heeft ons gehaald en ons bij ons hotel gebracht

Dit houdt wel in dat we nog niet precies weten of We onze plannen voor morgen wel uit kunnen voerenMaar dat zien We dan wel weer

Vandaag geen foto's gemaakt

Riet Breur

Wat weer leuke verhalen en foto's,erg mooi om het weer mee te mogen volgen.Veel wandelplezier op alle kilometers die nog gaan komen.
Hartelijke groet.