Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 31 19 mei 2016 21 km totaal 139 km

De dag begon goed en slecht. Het regende toen we om 08.00 uur op het station stonden maar de trein reed. Dat was gezien de ervaringen van gisteren al een zegen. We hadden geen kaartje maar toen we dat meldden aan de condecteur maakte hij daar niets van. Op Les Haies aangekomen regende het nog steeds dus de regenpakken aangetrokken. Om 8.30 liepen we. Al snel gingen we het bos in over een glibberig pad. Even later gingen we ook nog scherp omhoog. Soms gingen we over een verharde weg maar meestal waren het bospaden die natter en modderiger werden. Pas om 11.00 uur werd het droger en liepen we uit het bos.Daar moesten we omlopen. Dat duurde een kwartier maar we liepen nu midden tussen de wijngaarden en het uitzicht is hier geweldig. Dit bleef eigenlijk de hele dag wel zo. In Hautville, om daar te komen moest er dus alweer stevig geklommen worden, heeft men de vreemdste straatnamen bedacht.Kijk maar op de foto als voorbeeld. We zijn het dal van de Marne overgestoken wat aardig klinkt maar het koste ons met het geklim wel 4 uur! We hadden de mogelijkheid een champagneproeverij bij te wonen maar dat hebben maar niet gedaan. Fysiek zijn er eigenlijk geen grote problemen. De start is gelukkig makkelijker dan vorig jaar. We slapen nu in Moussy. Iedereen nogmaals bedankt voor alle reacties!

leny slootweg

Mooi om te lezen.
Ik wens jullie een hele mooie tijd,en veel succes!
H.G. Leny.

jullie moeder en vader

Wij zij n daar ook in die buurt geweest gisteren avond lekker geregend voor de tuin gr van ons

adrie en corina

Leuk om jullie verhalen weer te lezen, succes en misschien ietsje droger?