Dag 32 20 mei 2016 19 km totaal 158 km

Vanmorgen om 8.30 liepen we op de weg. Ik had de korte broek aangetrokken. Daar kreeg ik al gauw spijt van. Eerst naar het kerkje van Chabot maar dat was in onderhoud en was dicht. Toen maar doorgelopen. Geweldige vergezichten over de vallei maar wel zwaar om er tekomen. Al snel begon het te miezeren dus de regenpakken maar aangetrokken. We liepen over wat landelijke wegen die aardig op hoogte bleven. Wij kregen een tweetal wandelaars in de gaten die snel op ons inliepen. Het bleken twee Nederlandse pelgrims te zijn waar We even mee hebben staan te praten. Deze hadden er echter een zeer hoog top in en deden 30 tot 40 km per dag. MAar geen tijd voor andere dingen. Al snel doken we het bos in waar We ongeveer 7 kilometer een pad moesten lopen wat die naam eigenlijk niet kon dragen. Zie de foto. Het was hard werken om Momtmort te bereiken. Voordat we onze slaapplaats bereikten, een wat morsig hotelletje, zijn we nog een kerkje ingeweest. Morgen wordt een zware dag, 32km!

Henk Vlaming

Hans en Hilda je weet het, hard lopers zijn doodlopers. We volgen jullie op afstand. Fijne voortzetting.

Lia

Succes morgen, 32 kilometer is best ver....

José

Toppers! Succes morgen! En dan zondag de verplichte rustdag? X

Huib en Mijnie

Jullie doen het goed ,hoor!Ervaar alles wat je onderweg tegen komt op je pad en geniet!Wie alleen kilometers wil maken is meestal alleen met zichzelf bezig en mist veel .!groetjes en een knuffel van ons.