Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 33 21 mei 2016 33 km totaal 191 km

Vanochtend gelijk de korte broek aan want het weer leek goed te blijven. Om 8.15 liepen we op de baan. In het begin ging het wel leuk. Goed begaanbaar en niet erg hoge klimmetjes. We hadden eerst gedacht om de geloofsgemeenschap in Baye te bezoeken maar omdat we niet konden slapen in Reclus in de abdij moesten we vandaag wel een soort van boete doen en een flinke afstand overbruggen want andere slaapplaatsen waren er ook niet. Zoals gezegd ging het eerst wel goed tot aan St Prix waar we hadden gerust bij een kerkje en op welke plek er in de eerste wereldoorlog vreselijk is gevochten. Na het kerkje ging het vreselijk stijl en glad omhoog. De rest van de dag ( 22 km) ging dat het zelfde verder. Dus vooral later op de dag werd de moraal wat minder. We hadden daarbij ook wat tekort voedsel mee want in de dorpjes die we aandeden was niets. Geen koffie, geen bakker, helemaal niets . Ja Henk dan wordt de wereld ineens heel klein als het om koffie gaat. Maar goed na 33 km hebben we Sezanne bereikt en troffen we onze hardlopers van gisteren aan , waar We nog enige tijd op een terrasje een drankje hebben genuttigd . Een zware dag maar geen blijvende letsels. Helaas geen foto's vandaag.

Jan.louter@tele2.nl

Hoi Hans en hilda, met veel genoegen lees ik jullie reisverslag.. Zo tussen de regels door is het best pittig denk ik. Veel bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Hans je had het er over op de reunie en wat geweldig dat je je plan om naar santiago te lopen nu aan het realiseren bent. Respect en wat fijn dat jullie daar fysiek toe in staat zijn. Veel plezier onderweg en geniet van alles ! Met vriendelijke groet jan louter lichting 74/11

Joke

Dat was zeker een zware dag. Vandaag een rustdag?
Veel succes verder met alles wat nog komen gaat.