Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 34 22 mei 2016 21 km totaal 212 km

Vandaag om 9 uur begonnen want op zondag wordt er later ontbeten. Voor het eerst sinds we hier zijn een gebakken ei gegeten. Het regende al toen we buiten kwamen en dat zou het ook blijven doen. Het enige verschil was hard of zacht regenen. Eerst ging het op een dorpje af waar de grens tussen Champagne en Bourgondie gemarkeerd wordt Door een put in de vorm van een kurk. Daarna moesten we al snel langs een spoorlijn lopen en dat zou 16 km duren. Weer langs enorme Lappen land. Maar Door de regen zijn de paden nat en glibberig alhoewel we niet teveel te klagen hebben want het meeste was gras en wel redelijk begaanbaar. Een beetje afleiding gaf nog een show in een dorpje (wel 1,5 kilometer omlopen) van oude trekkers. Ze hadden er ook grote saucijzen. Verder was het vandaag overleven. Het werd aan het eind nog even spannend want onze slaapplaats die we van een andere pelgrim hadden gekregen gaf niet thuis. Het nummer bleek niet goed. Maar voor je daarachter bent. Uiteindelijk gaan schuilen in een oude schuur op een stapel pallets, heerlijk als al 5 uur met rugzak op loopt in de regen. Gelukkig kwam de vriendelijke mevrouw ons halen en bracht ons naar hun boerderij. Morgen moeten we echter wel meer kilometers meer lopen dan de route. Ongeveer totaal 27 km naar Saviers als we daar kunnen slapen ten minste. We gaan het zien.

Jelly en Gerrit

Petje af voor jullie doorzettingsvermogen. Succes verder. Leuk om te lezen elke avond!

Riet Breur

Wat jammer dat het zo veel regent,houden jullie de voeten wel goed droog?Maar er zijn grote Sauzijzen...die maken alles goed toch!!Heel veel succes met de komende kilometers.Hr Gr

huib en Mijnie

gisteren geen reisverslag.Ik dacht:O,Jee, die zijn gesloopt!!!!Dicky zei in het zwembad,dat ze jullie gebeld had en jullie geen Wi-Fi hadden. Gelukkig kreeg ik vandaag weer goede berichten van jullie. Nu maar een paar dagen de toerist iuthangen, veelplezier!!!