Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 36 24mei 2016 17 km totaal 259 km

Vanochtend met stralende zon vertrokken richting Troyes. Eerst nog een km extra. Toen besloten we om niet meer het kanaal langs te gaan maar een binnenweg te nemen die Door wat dorpjes voerde. Dat bleek een goede keuze. In de dorpjes waren zelfs wat bars open dus aan koffie geen gebreK.

Opvallend is wel dat in elk dorpje Hoe klein dan ook een monument om de gavallene uit de eerste en tweede wereldoorlog te herinneren aanwezig is en zorgvuldig wordt onderhouden. Verder het bekende beeld van weinig voorzieningen, gesloten kerken, waan de meeste ook buiten gebruik zijn gesteld. Zo naderden we snel Troyes en hebben We nu een hotel gevonden waar We twee nachten verblijven en de tourist gaan uithangen. Overigens heeft het vandaag tot op heden nog niet geregend. Wellicht treffen we nog wat medepelgrims aan want die hebben we tot op heden niet veel aangetroffen. Vandaag geen foto's.

Afra

Lekker een rustdag morgen. Eventjes uitrusten. Geen blaren tot nu toe begrijp ik, alleen een paar muggenbeten! Wij gaan morgen jullie auto halen en zaterdag vertrekken jullie kant op. Tot gauw !

Femme en Fred deelstraFrefemm

Mooie verhalen,veel succes verder.

Moeder Hil

Nog een hele goeie tijd en spreken elkaar weer.
Heel veel liefs!