Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 38 26 mei 2016 23 km totaal 282 km

Deze dag begon met een mooi weer. Al snel liepen we Troyes uit langs een "groene weg" zoals ze dat hier noemen. Dat duurde ongeveer 3 km. Voor een kinderdagverblijf de pijpen van de broek gehaald want de zon was aan het schijnen.We moesten daarna wel door het open land zodat ook dat niet optimaal was. Ook voor ons is het niet gauw goed. Waren We eindelijk gewend aan het platteland werden we een weg opgestuurd die recht een heuvel opliep. Dit duurde wel 2 kilometer en dat in de brandende zon.

Bovenop de heuvel een monument omdat hier in de oorlog verzetsstrijders zijn gefusilleerd. Daarna het bos inHet werd een lang pad redelijk begaanbaar maar donker en weinig afwisseling onderweg. Toen we eindelijk uit het bos kwamen wel een geweldig uitzicht over Sommeval . Nog even in de zon om te wachten op de lift naar onze slaapplaats. Slaapplaatsen worden nog wel wat spannend in deze regio maar we gaan het zien.

Wilma Dwarswaard

Mijn vader was heel blij met de mooie kaart van jullie.
Groetjes van ons Siem

Wilma Dwarswaard

Ome Siem !!

Sonja Cypers

Het doet me deugd om elke dag jullie verslag te lezen en te zien hoe snel jullie vooruit gaan zelfs met de moeilijke paden en het regenweer. Mijn reis is vorige week geëindigd in Reims en het was een super ervaring maar ik kijk nu al uit naar volgend jaar naar het vervolg.
Veel succes verder.... en vooral, geniet ervan!

Nel en Leen

Goed dat jullie geen behoefte aan brandstof hebben, ook stakingen gaan aan jullie voorbij. Stokbrood en wijn zijn voor als nog niet schaars in Frankrijk. Geniet ervan dat doen wij met jullie verhalen ook.

Afra

We zijn de auto op gaan halen, en van iedereen komt t advies om jerrycans benzine mee te nemen !! We zien wel hoe t gaat. Lijkt me sterk als er geen pomp open is onderweg.dus als we niet komen stappen jullie maar in de trein !!