Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 39 27 mei 2016 19 km totaal 301 km

Na een uitstekend een ontbijt en een forse pelgrimskorting van onze B&B die ons voor die prijs ook nog wegbracht, liepen we om 09.00 uur op de weg. Eerst nog vlak en later in het bos. Het klimmen leek mee te vallen maar toch gingen we ongemerkt hoger dan we dachten. We beginnen er zeker aan te wennen. In Fort Chenu mochten we in de tuin van een dame het bankje gebruiken. Dat was wel aardig maar ik had liever koffie gehad. Toen het bos in. Gelukkig niet erg klimmen maar wel pruttig. Na het bos was er geen bankje of niks dus maar gaan zitten op een bankje op een kerkhof. Wel lekker rustig. Je leert wel de smaak van water waarderen in deze omgeving. Op een kruising hadden we een keuze of rechtdoor door het bos of rechtsaf over de weg. Voor het eerste gekozen. Dit werd een grote prutbende. Bijna twee keer onderuit. Goed dat we stokken hadden. Eindelijk weer op de weg. Langs het gehucht Les Chaillots waar We een gite passeerden. Hilda zei nog "als we hier sliepen waren We er al" . Maar nog 4 km doorgelopen. In Evry la Chatel onze B&B gebeld waar hun adres was in Evry la Chatel. Was het in Les Chaillots waar We langs waren gelopen. Gelukkig wilden de mensen ons halen en morgen ook weer brengen. Nadat we inkopen hadden gedaan werden we al opgehaald. Werd ik ook nog gebeld Door een boze Fransman die dacht dat we bij hem een kamer hadden gereserveerd in het gemeentehuis terwijl hij toen ik belde alleen maar had gezegd; bel mij als je in Evry la Chatel bent. Volgens mij is dat geen reservering! Rare mensen die Fransen. Inmiddels uitstekend gegeten bij en met onze gastfamilie. Morgen weer een dag!

arjen (je broer)

goed te horen en te zien dat jullie het fijn hebben.
nog heel km 's in goede gezondheid.

cees d.

We waren er even niet en lezen nu dat het nog steeds goed gaat. Is je Frans zo slecht of luisterde die Fransman niet goed?

Guus Ria

Best pittig af en toe ,ga er van genieten en een gezellige wandel tocht verder .