Hans-Hilda-Elling.reismee.nl

Dag 41 29 mei 2016 26 km totaal 351 km

Om 8.15 weer op weg. We wilden wat snel lopen want er zou in de middag onweer kunnen gaan ontstaan en daar wilden we dan niet inzitten. Het was wel al snel warm dus de pijpen van de lange broek maar weer opgeborgen. Zoals gewoonlijk was het gelijk sterk omhoog. We besloten om vandaag maar niet Door het bos te gaan want dat zou vanwege de grote regenval vannacht alleen kunnen met zuurstofflessen en zwemvliezen. We vorderden snel. Het laatste stuk voor Chablis meegelopen met een Franse wandelgroep. In Chablis liepen we zo de markt op waar er een Hollander stroopwafels stond te verkopen. Toch wilden we niet te lang blijven omdat om ons heen alweer donkere luchten ontstonden. In de buurt van Prehy ergens een verkeerde afslag genomen. Uiteindujk de route gevonden maar kostte ons wel 45 minuten terwijl de lucht steeds meer betrok. Uiteindelijk waren We om ongeveer half vier in St-Cyr-les-Colons waar We we ons na een rust op een bankje gemeld hebben op ons slaapadres. Vanavond eten we hier met Belgische pelgrims.